Bu 4 Duygusal Tetikleyici ile E-posta Tıklama Oranını Artırın

Eğitimsiz e-posta pazarlamacısına, abonelerinizin e-postalarınızdaki bağlantıları tıklatmasını sağlamak, duvara spagetti atmak gibi hissedebilir. Ama bu benzetme sesi kadar kaotik …

… Hangi eriştelerin yapıştığını bildiğinizde, o kadar da dağınık değildir.

E-posta pazarlaması dünyasında, duvara yapışan eriştelere “tetikleyiciler” diyoruz. Ve çalışıyorlar çünkü insanlar aynı şekilde birbirine bağlı. Beyindeki bazı ikna düğmelerine bastığınızda, okuyucuların kopyanızla umduğunuz eylemleri gerçekleştirmesini sağlayabilirsiniz.

E-posta tıklama oranını artırmak için kullanılan 4 tetikleyici şunlardır:

Kazanç
Mantık
Korku
kıtlık
Bu ikna ilkeleri, müşterilerinizin harekete geçmesini istediğiniz herhangi bir yere uygulanabilir. En son ne zaman büyük bir karar verdiğinizi düşünün. Bunun ile ilgili bir şey vardı garanti: – Eğer kazanmak ne olabilir … – tümdengelim dayalı önceki kararlar ile tutarlılığı korumak için arzunuz … – Bir sen ne olacağını korkusu yoktu böyle bir karar … – Bir tik tak saat…… ya da dördünün bir kombinasyonu.

Bu duygusal tetikleyicilerin her birini birer birer yıkalım…

Kazanç
Herhangi bir anda hepimiz bir şeyler kazanmak istiyoruz. Bir şeyin ne olduğu şu ana bağlıdır.

Bazen bu hafta e-posta açık oranımızın neden % 10 azaldığını öğrenmek istiyoruz . Diğer zamanlarda burrito kasesi kazanmak istiyoruz.

Gerçekten o ana bağlı.

Birisi e-postanızı okuduğunda şu soruyu sormak istersiniz:

Bu bağlantıyı tıklarlarsa ne kazanacaklar?

Okuyucunuzun merak ettiği şey bu ve cevaplamanız gerekiyor. E-posta kopyanız, e-postadaki bağlantıyı tıklamanın belirli bir kazanç sağlayacağına dair söz vermelidir.

Bu vaat bariz veya süptil olabilir.

Örneğin, Joe Polish, e-postasındaki video bağlantısını tıklamanın kazancını bir kez değil, iki kez özetliyor (aşağıda sarı ile vurguladık).

E-posta Tıklama Oranını Artırma

İlk olarak, onu okuyan kişinin sunduğu kazanımla ilgilenip ilgilenmediğini tespit eder, “… bu değeri yaratmak bazen sağlığınıza veya sizin için en önemli ilişkilerin yoluna giriyor mu?”.

Bu kazancı gören ve zihninde “evet” demek için duygusal olarak tetiklenen bir yanıtı olan herkes okumaya devam edecektir.

Ardından, tıklamayı yakından izlemeye devam ediyor, “… sürdürülebilir, yaratıcı bir yaşam sürmek ve asla ‘başarılı’ ve aslında iş hedeflerinize ulaşmak arasında seçim yapmak zorunda değil.”

Tavsiye veren Arianna Huffington’ın sosyal kanıtını da ekleyen Joe, sağlığınızı ve ilişkilerinizi batırmadan yaratıcı arayışlarda geçirilen hayatın güzel resmini çiziyor.

Joe, okuyucularına bu bağlantıyı tıklatarak kazanacakları çok şey var.

Mantık
Bu doğru. İnsanlar duygusal nedenlerle satın alırlar – ancak satın almayı mantıkla haklı çıkarırlar.

Bir alıcının duygusal tarafına başarıyla itiraz ettiyseniz, satın alma işlemini haklı çıkarmak için onlara pratik bir şey verme zamanı.

E-posta tıklamalarını teşvik etmek için istatistikleri, olasılıkları, karşılaştırmaları, uzman görüşlerini ve diğer pratik bilgileri kullanın.

Örneğin, Trendler tarafından The Hustle , kullanıcıların 1 dolarlık deneme sürümlerine tıklamaları ve abone olmaları için bu kopyayı kullanır.

E-posta Tıklama Oranını Artırma

Buradaki mantık, tüm bu bilgilerin Hustle Con. 600 dolar, ancak sadece 1 dolara mal olacak.

Oldukça mantıklı, değil mi?

Casper, Away ve Twitch 9’dan fazla figür işi. Hustle Con’da kurucularının ne hakkında konuştuklarını görebilmek. bir işletme bülteni ve topluluğuyla ilgilenen biri için beyinsiz gibi görünüyor.

Bu, 1 dolarlık deneme teklifini haklı çıkarır. Okuyucu 599 dolar kullandıysa, Hustle Con’a gitmekten kurtardı. ve sadece bu denemeye kaydolduklarında, 80 burrito kasesi satın alabileceklerdi.

Ve bu kurşun geçirmez bir mantık.

Korku
Doğru kitle ve doğru vaatle, bir okuyucunun korku düğmesine bastığınızda olağanüstü tıklama oranları elde edebilirsiniz.

Bu gerçekten olduğundan daha korkutucu geliyor. İnsanlar üzerinde tam Parazit’e gitmenize gerek yok, sadece bu bağlantıyı tıklamazlarsa gerçekleşmesini istemedikleri bir şey olabilir.

Örneğin Canva bunun iyi bir işini yapıyor. Bu e-postayı ilk kez okuduğunuzda, DigitalMarketer’in bana bu kopyanın korku yarattığını söylediğini düşünebilirsiniz mi?

E-posta Tıklama Oranını Artırma

Bu yüzden Canva harika bir iş çıkardı. Birçok farkında olmadan, turkuaz düğmesine tıklamazsanız, içerikte hangi tasarım trendlerinin ortaya çıktığını bilemeyeceğinizden ve geride kalacağınızdan korkuyorlar .

Bir işletme sahibi sosyal medya katılımlarının düştüğünü, e-postalarının daha az tıklama aldığını ve web sitelerinin dönüşüm sağlamadığını görecek.

Bir grafik tasarımcı, bir müşteriden tasarladıkları grafiğin eskisi gibi çalışmadığını belirten bir e-posta hayal edecektir.

Bu korkutucu – ve tıklanabilir yapan da bu.

kıtlık
Okuyucu ŞİMDİ kampanyanız veya ürün lansmanınızla ilgili herhangi bir işlem yapmanın aciliyeti olmadığını düşünüyorsa, genellikle bunu yapmayacaktır. Kazanç, mantık ve korku teklif ediyor olabilirsiniz … ama zaman sınırı koymazsanız, kendilerine “Daha sonra anlarım” diyeceklerdir.

E- posta pazarlama stratejinizde e -postanızın tıklama sayısını artırmak istiyorsanız, onlar için sahip olduklarınızın bir şekilde sınırlı olduğunu bildirmeniz gerekir.

ABD’deki sağlık sigortası sağlayıcıları kıtlık konusunda uzmanlaşmıştır. Her yıl sonunda sağlık sigortasına kayıt yaptırdılar ve sağlık sigortası almak için kalan sürenin kıtlığını zorladılar.

Health Insurance Marketplace’den bu e-postaya göz atın.

E-posta Tıklama Oranını Artırma

Okuyucuyu nasıl gösterdiklerine dikkat edin, kapsama girmek için 15 Nisan’dan önce tamamlamaları gereken 2 adım daha var. Bu, zaman kıtlığını zorlar (bir son tarih ve tamamlanması için iki adım kaldı!) Ve okuyucuyu Kaydı Bitir düğmesine tıklamak için öncelik vermek için çok daha motive hissediyor.

Duygusal Tetikleyicileri Karıştırma ve Eşleştirme
Bu ikna düğmeleri birbirini iptal etmez. Kazanç tetikleyicisini basarsanız, yine de bir mantık tetikleyicisiyle insanları yakalayabilir ve bir kıtlık tetikleyicisi ile takip edebilirsiniz.

Ve bu tam olarak yapmak istediğiniz şey.

Aboneleriniz Pazartesi günleri mantıklı hissettiklerine, Salı günleri biraz kıtlığı tercih ettiklerine ve Çarşamba günleri kendileri için ne olduğunu bilmelerine karar vermek için bir araya gelmediler.

E-postalarınız, bulundukları yerde okuyucularla buluşuyor.

Bazıları e-postanızı okuduklarında gerçekten mutlu olacaklar. Diğerleri bunalmış gibi hissedebilir. Bazıları sattığınız şeye gerçekten ihtiyaç duymadıklarını düşünebilir.

Bu yüzden müşteri avatarınızla o anda nerede olduklarını görmek istiyorsunuz .

Mutlu okuyucular, kazanacakları bir şeylerin olduğunu öğrenmek ve daha da mutlu etmek için heyecanlı olacaklar.

Bunalmış okurlar kıtlıktan son derece ilham alabilir.

Ve tamamen ikna olmamış okuyucuların, bunun neden problemleri veya soruları için iyi bir çözüm / cevap olduğunu göstermek için bir mantığa ihtiyaçları vardır.

Duygusal tetikleyicileri karıştırarak ve eşleştirerek toplu e-postaları biraz daha kişiselleştirebilirsiniz .

Örneğin, bir e-posta aşağıdaki gibi yapılandırılabilir:

Kazanç Bölümü
CTA kazanın
Mantık Bölümüne tetikleyici segue kazanın
Mantık CTA
Korku Bölümüne mantık tetikleyici
Korku CTA
Biz olurdu dijital pazarlama biz bu makalede bir kez en az TEST demedi eğer eğitim platformu?

Bu duygusal tetikleyicileri zorlamanın en iyi akışına karar verdikten sonra, bunu test etmek istersiniz.

TEST, TEST, TEST.

Bu düğmelere bastığınız sırayı deneyin. KAZANÇ> KORKU> MANTIK> KITLIK’ı dene. Ardından, açın ve FEAR> LOGIC> GAIN> SCARCITY’yi test edin.

Ayrıca, tek bir duygusal tetikleyiciye odaklanan e-postaları ve birden fazla kombinasyonu birleştiren diğer e-postaları deneyin .

Örneğin, e-postanızdaki tek bir cümle kazanç, mantık ve kıtlığa dokunabilir. Böyle okunabilir,

Bu gece [SCARCITY] gece yarısına kadar ve benzin deponuzu [LOGIC] doldurmanın maliyeti daha düşük bir ücret karşılığında bir sonraki araç alımınızdan binlerce dolar nasıl pazarlık yapacağınızı öğrenebilirsiniz. [KAZANÇ]

Aynı cümle kazanç yerine korku kullanılarak test edilebilir,

Bu gece [SCARCITY] gece yarısına kadar ve benzin deponuzu [LOGIC] doldurmanın maliyeti daha düşük bir ücret karşılığında kullanılmış bir araba satıcısının sizi parçalamasını durdurmayı öğrenebilirsiniz. [KORKU]

İşte bu şekilde tıklamayı elde edersiniz.

Duygusal tetikleyicilerinizi bulun ve ardından mükemmel e-posta kampanyası oluşturmak için bunları bir araya getirin.

Kaynak Backlinko

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Dilerseniz Çerez-Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz. Kabul Gizlilik Politikasını Oku