Olağanüstü e-ticaret web sitesi tasarımı için 11 ipucu

 

ugünlerde, hemen hemen her şeyi çevrimiçi yapıyoruz – buna alışveriş de dahil. Bu yüzden e-ticarette olmak için daha iyi bir zaman olmadı.

E-ticaret web sitesi tasarımı ipuçları ve fikirleri
2018’de, ister spor ayakkabı, salata sosu, ister aradaki bir şey olsun, e-ticaret web sitesi trenine atlamanız gerekir. Bir e-ticaret sitesi, markanızı oluşturma, daha fazla müşteriyle bağlantı kurma ve daha fazla ürün satma şansı sunar – ancak yalnızca doğru web sitesi tasarımına sahipseniz.

Bir e-ticaret web sitesi oluştururken web tasarımı çok önemlidir. İyi e-ticaret web tasarımı, ziyaretçileri satın almaya ikna etmek için doğru renkleri, yazı tiplerini, resimleri, kelimeleri ve grafikleri kullanmakla ilgilidir. E-ticaret web sitesi tasarımınız potansiyel müşterileri çekmeli, mükemmel kullanıcı deneyimi sunmalı ve mağazanızı en iyi ışıkta sunmalıdır.

Bu nedenle, siteniz yalnızca iyi görünmek ve marka hissetmekle kalmaz, aynı zamanda web sitenizin ziyaretçilerini harekete geçmeye teşvik eder ve bilirsiniz… ürünlerinizi satın alır. Ama bunu tam olarak nasıl yapıyorsunuz? Sanal raflarınızda uçan ürünler olacak bir e-ticaret sitesini nasıl tasarlarsınız?

Mağazanızı bir sonraki seviyeye taşımanıza yardımcı olacak en iyi 11 e-ticaret web tasarım ipucu:

1. Basit tutun

Bisiklet web sitesi tasarımı
Web sayfası tasarımı Mithum
Kahve Web sitesi tasarımı
Web sayfası tasarımı akdcreative tarafından
E-ticaret tasarım sürecinde aklınızda bulundurmanız gereken en önemli kurallardan biri “ÖPÜCÜK” – bunu basit ve aptalca tutun!

Bir e-ticaret web sitesi tasarımı söz konusu olduğunda, basit her zaman daha iyidir. Sayfada ne kadar çok öğeniz varsa (Renkler! Banner Reklamlar! TÜM POP-UPS!), Web sitesinin tüm noktasından o kadar uzaklaşır – bir satışı kapatmak.

E-ticaret web sitenizde tonlarca zile ve ıslık çalmanıza gerek yoktur; tek yaptıkları dikkat dağıtıcıdır. Tasarımınızı temiz, temiz ve basit tutun ve satışa odaklanın.

2. Marka bilinci oluşturmayı bir öncelik haline getirin

Giyim web sitesi tasarımı
Web sayfası tasarımı novidraft
Çanta web sitesi tasarımı
Web sayfası tasarımı Coincept ™
Çevrimiçi alışveriş söz konusu olduğunda, insanlar kredi kartı bilgilerinizi çalmaya çalışan bir cephe gibi görünmeyen meçhul e-ticaret sitelerinden değil, yerleşik markalardan satın almak isterler.

E-ticaret işinizle ciddi satışlar yapmanız gereken güveni artırmak istiyorsanız, markanıza ciddi düşünceler eklemeniz gerekir. Markanız, e-ticaret işinizin DNA’sı gibidir; şirket olarak kim olduğunuz, neyle ilgili olduğunuz ve rakiplerinizden nasıl farklı olduğunuz- ve kitlenizle bağlantı kurma ve satışları artırmada büyük rol oynamaktadır.

Kuponda% 10 indirim
1998
E-ticaret tasarımınızdan en iyi şekilde yararlanmak istiyorsanız, markanızı tanımlamak için zaman ayırın ve ardından bu markayı tasarımınıza aktarın. Marka olarak kim olduğunuzdan emin değilseniz sorun değil! Sadece tasarım yapmadan önce küçük bir iş ruhu araştırması yapmak isteyeceksiniz. Kendinize aşağıdaki gibi sorular sorun:

Markam bir kişi olsaydı, kim olurdu?
Markamı üç kelimeyle tanımlamam gerekirse, bunlar ne olurdu?
Markamı diğer e-ticaret mağazalarından farklı kılan nedir?
Piyasadaki herkesten daha iyi ne yaparız?
Kim olduğunuzu öğrendikten sonra, bunu e-ticaret sitenizin markalaşması için çalışabilirsiniz. Ve bu marka? Kitlenizle güven oluşturmanıza yardımcı olur ve bu süreçte ciddi satışlar sağlar.

3. Bir web sitesi ziyaretçisi gibi düşünün

Mobilya web sitesi tasarımı
Web sayfası tasarımı Ibrahim_Nassar tarafından
JuzoShop.com web sitesi tasarımı
Web sayfası tasarımı boryszbn tarafından
E-ticaret web sitesi tasarımınızın kitlenizle bağlantı kurmasını istiyorsanız, kitleniz gibi düşünmeniz gerekir. Nihayetinde, potansiyel müşterilerinizin bir e-ticaret deneyiminde istedikleri birkaç şey vardır; gezinmesi kolay, iyi tasarlanmış ve alışveriş sürecini kolay, basit ve sorunsuz hale getiren bir site.

Ve e-ticaret mağazanızın başarılı olmasını istiyorsanız, onlara bu şeyleri vermeniz daha iyi olur.

Tasarım sürecinde kendinizi ziyaretçinizin yerine koyun. Gezinmeleri için en kolay ne tür bir düzen olacak? Ürünlerinizi son kullanıcı için anlamlı olacak şekilde nasıl düzenleyebilirsiniz? Ödeme sürecini nasıl basitleştirebilirsiniz?

Müşteriniz gibi düşündüğünüzde, e-ticaret mağazanızdan ne istediklerini tahmin edebilir ve daha sonra sitenizi bu ihtiyaçları karşılayacak şekilde tasarlayabilirsiniz.

4. Avantajınız için renk kullanın

Web sayfası tasarımı DreamMaster
Bago Seyahat Çantaları web sitesi tasarımı
Web sayfası tasarımı AlfanT tarafından
E-ticaret siteniz için renkleri seçmek sadece “En sevdiğim renk kırmızı, bu yüzden… her şeyi kırmızı yapalım!” Demekten daha fazlası. Renk son derece güçlü bir araçtır ve rengin arkasındaki psikolojiyi anlarsanız, bunu kendi yararınıza kullanabilirsiniz (ve bu süreçte ciddi satışlar yapabilirsiniz).

Farklı renkler insanlardan gelen farklı duygulara, duygulara ve eylemlere ilham verebilir; bu nedenle, e-ticaret sitenizin dönüştürülmesini istiyorsanız, bu renk ilhamlarını kendi yararınıza kullanmanız gerekir.

Örneğin, insanların satın alma yapmasını istiyorsanız, satın alma düğmesinin kırmızı gibi parlak bir renkle öne çıkmasını sağlayın. Renk psikolojisine göre, kırmızı harcamaların ardındaki faktörleri sürükleyen heyecan ve tutku duygularına ilham veriyor ve çalışmalar kırmızı bir düğme yapmanın dönüşümleri% 34 oranında artırabileceğini gösteriyor.

Veya, güvenilirliğinizi artırmak istiyorsanız, web tasarımınıza mavi ekleyin. Mavi sadece evrensel olarak sevilen bir renk değil, aynı zamanda güven duygusunu arttırdığı ve iş dünyasında gitmesi için de gösterilmiştir (mavi rengin tüm logoların yarısından fazlasında görünmesinin bir nedeni vardır ).

Mesele şu ki, renk tasarım araç kutunuzdaki en güçlü araçlardan biridir ve nasıl kullanılacağını biliyorsanız, e-ticaret tasarımınız üzerinde büyük bir etkisi olabilir.

5. Yüksek kaliteli görüntüler kullanın

Intenz web sayfası tasarımı
Web sayfası tasarımı akdcreative tarafından
Moes web sitesi tasarımı
Web sayfası tasarımı akdcreative tarafından
Web tasarımı dünyasında, görüntülerin dönüşümleri artırdığı yaygın bir bilgidir (örneğin, yakın tarihli bir örnek olay incelemesi , bir web sitesi tasarımına daha alakalı görüntülerin dahil edilmesinin dönüşümleri% 40’ın üzerinde artırdığını göstermiştir). Ve e-ticaret söz konusu olduğunda bu daha da doğrudur.

Kimse görünmeyen bir ürün görüşü almayacak. İnsanların ürünlerinizi satın almasını istiyorsanız, onlara yüksek kaliteli ürün resimleri aracılığıyla ne satın aldıklarını göstermeniz gerekir.

Tüm ürünleriniz için profesyonel görüntüler elde etmek (ve ürününüzün görüntülerini farklı açılardan elde etmek) müşterilerinize güven ve güven oluşturmak için uzun bir yol kat eder. Ne satın aldıklarını bildiklerinden emin olurlarsa, satın alma olasılıkları daha yüksektir. Ancak, satın almak istedikleri ürünün hiçbir resmi yoksa (veya yalnızca tek, düşük kaliteli bir resim), satın alma işlemini yapmaktan daha çekineceklerdir ve sonuç olarak dönüşümleriniz de birikecektir.

Kendinize bir iyilik yapın ve e-ticaret sitenizde sattığınız her şeyin yüksek kaliteli görüntülerine sahip olun. Dönüşümleriniz size teşekkür edecek.

6. İçeriğinizi taranabilir yapın

Kadın moda web sitesi tasarımı
Web sayfası tasarımı Vitezovi
Çiçekçi Web sitesi tasarımı
Web sayfası tasarımı: DigiCraft Solutions
E-ticaret sitenizdeki ürünler için uzun açıklamalar hazırlayarak günler geçirebilirsiniz, ancak sizin için haberlerimiz var – hiç kimse okumaz.

Araştırmalar, çoğu web sitesi ziyaretçisinin belirli bir web sayfasındaki metnin yalnızca% 20’sini okuduğunu göstermektedir. İçerik kelimesini kelime için okumak yerine, anahtar bilgileri arayan metni tararlar; bu nedenle, noktanızı ele geçirmek (ve satış sürecini devam ettirmek) istiyorsanız, içeriğinizi taranabilir hale getirmeniz gerekir.

İçeriğiniz (ürün açıklamaları, blog yayınları veya “hakkımızda” sayfası olsun) kolay taranabilir bir biçime bölün. Cümleleri ve paragrafları kısa tutun, önemli bilgilere dikkat çekmek için cesurca kullanın ve büyük metin bloklarını kırmak için madde işaretli listeler kullanın.

İçeriğinizi taramak ne kadar kolay olursa, kitlenizin önemli mesajlarınızı alma olasılığı o kadar artar ve satış yapma olasılığınız o kadar artar.

7. Profesyonel görünmesini sağlayın

Yastık web sitesi tasarımı
Web sayfası tasarımı Igor Vensko
Aydınlatma web sitesi tasarımı
Web sayfası tasarımı netDesigner tarafından
Bir e-ticaret sitesinin temeli, web sitesi ziyaretçilerinizden bir şey satın almasını istemenizdir. Sonuç olarak, kredi kartı bilgileri gibi hassas bilgileri vermelerini istersiniz. Eğer web siteniz profesh görünmüyorsa rahat hissetmeyecekler.

Müşterilerinize güven oluşturmak istiyorsanız profesyonel bir web sitesine yatırım yapmak şarttır ve e-ticaret mağazanızın başarılı olmasını istiyorsanız bu güveni geliştirmek şarttır.

Profesyonel tarafından ne demek istiyoruz? Web sitenizde yazım hatası veya yazım hatası olmamalıdır. Yazı tipi, renk paleti ve altbilgi tasarımınız sayfa sayfa tutarlı olmalıdır. Tüm ürün bağlantılarınız ve düğmeleriniz çalışmalıdır. Fotoğraflarınız eski bir iPhone 5’e takılmış gibi görünmemeli ve genel site tasarımınız, 1997 civarında Geocities’den kaydırdığınız gibi görünmemelidir.

Mesele şu ki, müşterilerinizin sizi ciddiye almasını istiyorsanız, onlara kendinizi ciddiye aldığınızı göstermeniz gerekir – ve bunu yapmanın tek yolu profesyonel bir web tasarımıdır.

8. Sosyal kanıt kullanın

Çanta inceleme fotoğraf
Shopify ile görüntü
B Okulu referans fotoğrafları
Shopify ile görüntü
Bu çok önemli güveni inşa etmenin başka bir yolu mu? Sosyal kanıt.

E-ticaret sitenizi tasarlarken, potansiyel müşterilerinize mevcut müşterilerinizden aldığınız olumlu geri bildirimleri göstermenin yollarını arayın. Kullanıcıların ürünlerinizi oylayabileceği bir derecelendirme bölümü ekleyin (ve ardından olabildiğince çok 5 yıldızlı yorum alın). Sizinle ne kadar harika bir deneyim yaşadıklarına dair bir veya iki teklif içeren müşteri fotoğraflarını sunduğunuz bir referanslar bölümü ekleyin. Müşterilerinizden ürünlerinizi (ve onlar hakkında ne istediklerini) incelemelerini isteyin ve ardından bunları blogunuza ekleyin.

Web sitenizin ziyaretçileri, başkalarının sitenizde alışveriş yapma konusunda olumlu bir deneyim yaşadıklarını (incelemeler veya referanslarla olsun) ne kadar çok görürseniz, o kadar güvenilir görünürsünüz ve sonuç olarak dönüşümleriniz o kadar artar.

9. Kategorileri gezinmeyi kolaylaştırın

Gnarly Tees web sitesi tasarımı
Web sayfası tasarımı Sandeep Kasundra
abod web sitesi tasarımı
Web sayfası tasarımı owystyle tarafından
Hiçbir şey – ve hiçbir şey demek istemiyoruz – satışları tıknaz ürün sayfalarından daha hızlı öldürmez. Web sitenizin ziyaretçileri aradıkları ürünü bulmadan önce yaklaşık on farklı menüyü tıklamak zorunda kalırlarsa, hızlı bir şekilde oradan çıkarırlar ve bir rakibin sitesine doğru yollarını tıklarlar.

Ürün kategorilerinizde ve ürün sayfalarınızda gezinmeyi kolaylaştırın. Müşterilerinizin ürünleri aramasını ve ürünleri renk, boyut veya ürün türü gibi şeylere göre filtrelemelerini kolaylaştırın. Kategorilerinizde ve sayfalarınızda gezinmeyi ne kadar kolay hale getirirseniz, müşterilerinizin aradıklarını bulması o kadar kolay olur ve satın alma gerçekleştirmeleri o kadar kolay olur.

10. Ödeme bir esinti yapmak

I’m The Story web sitesi tasarımı
Web sayfası tasarımı Mica Porto
Çevrimiçi kurs ödeme sayfası tasarımı
Web sayfası tasarımı: Orange Works
Hiçbir şeyin tıkalı ürün sayfalarından daha hızlı bir şekilde öldürmesini nasıl söylediğimizi hatırlıyor musunuz? Tıknaz bir ödeme kesinlikle çok yakın.

Ödeme süreciniz, bildiğiniz şeyde bir acıysa, müşterileri kaybedeceksiniz. İnsanların sizden alışveriş yapmasını istiyorsanız, satın alma işlemini olabildiğince basit, anlaşılır ve ağrısız hale getirmeniz gerekir.

Ödeme sayfası tasarımınızı temiz, basit ve gezinmesi kolay hale getirin. Müşterilerinize sitenize kaydolma veya misafir olarak çıkış yapma seçeneği sunun. Süreçle ilgili her şeyi kristalleştirin: satın almayı işlemek için ihtiyacınız olan bilgiler (ve nereye girmeleri gerektiği), mevcut farklı gönderim seçenekleri (ve maliyeti ne kadar) ve bunlarla ilgili bir sorun olması durumunda ne yapmalı sipariş veya bir dönüş yapmaları gerekir. Satın alma işlemi tamamlandıktan sonra, müşterilerinizin her şeyin geçtiğini bilmesi için bir onay sayfasına yönlendirin.

Özetle, insanların sizden satın almasını istiyorsanız, ödeme işlemini mümkün olduğunca kolay hale getirin.

11. Duyarlı yapın

Kahve e-ticaret web sitesi tasarımı
Web sayfası tasarımı Mike Barnes
Mineproduction.com web sitesi tasarımı
Web sayfası tasarımı Mike Barnes
Resmi – mobil, internette sörf yapmak için en popüler yol olarak masaüstünü geçti. .. Buna alışveriş de dahildir.

Bunu kısa tutacağız; telefonlarında veya tabletlerinde alışveriş yapmak isteyen müşterileri yakalamak istiyorsanız, web sitenizin tasarımının tamamen duyarlı olduğundan emin olmanız gerekir. Aksi takdirde, bu değerli mobil ziyaretçileri sitenizin satın almak istedikleri yere ikna edemeyebilirsiniz.

Sonuç: İşleri tamamlamak

Bir e-ticaret web sitesi tasarlamak zor olabilir – ancak şimdi e-ticaret için en iyi web tasarım ipuçlarını bildiğinize göre, sadece şaşırtıcı değil, aynı zamanda çılgın gibi dönüşen bir site tasarlamak için ihtiyacınız olan her şeye sahipsiniz.

Peki ne bekliyorsun? Çevrimiçi mağazanıza hak ettiği revizyonu vermek için bu ipuçlarını kullanın.

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Dilerseniz Çerez-Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz. Kabul Gizlilik Politikasını Oku