Dijital Reklamcılık Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey

Dijital pazarlama çalışmalarınız için yardıma mı ihtiyacınız var? Ya da sadece kanıtlanmış, eyleme geçirilebilir pazarlama araçlarının, taktiklerinin ve şablonların işletmenize uygulanmasını istersiniz? DigitalMarketer’in en yeni fırsatına göz atın ve işinizin büyümesine yardımcı olmaya hazır olacaksınız.
4 Şubat 2020 tarafından Amanda Powell
Paylaş
136
136PAYLAR
Herkesin aynı soruyu sormaya başladığı dijital reklamcılığın eğlenceli dünyasına hoş geldiniz:

Hatta ne olduğunu dijital reklam?

Steve Jobs değilseniz ve 1984’te ( Apple’ın ikonik reklamının başladığı yıl) dijital reklamcılığın bir şirket kurmada ne kadar önemli olacağını fark etmediyseniz , bu kulübe RESMİ davetinizdir.

Dürüst olalım, hiçbirimiz İşler kadar hızlı bir şekilde not alamadık. Yine de hepimiz ondan değerli bir ders çıkarabiliriz.

Dijital reklamcılık, Apple gibi bir işletmeyi başarılı hale getirebilir ve müşterilerinizden hayranlar yaratabilir (bu, 2018’de 1 trilyon dolarlık bir değere ulaşan bir şirketin tavsiyesi).

Dijital Reklamcılık nedir?
Dijital reklamcılık , bir ürünü çevrimiçi olarak tanıtan bir stratejidir. Bu promosyon sosyal medya platformlarında, arama motorlarında, web sitelerinde ve hatta gelen kutunuzda gerçekleşir. Temel olarak, dijital reklamcılık ürün veya hizmetlerinizi İnternet’teki kişilere tanıtmaktadır.

Ve (sadece noktayı eve götürmek için) şu anda pazarlama endüstrisinin büyük bir parçası.

2018’de Facebook, 55 milyar dolarlık reklam geliri elde etti. Bu, pazarlamacıların ürünlerini Facebook platformlarında tanıtmak için 55 milyar dolarlık toplam ödeme yaptıklarını gösteriyor.

Dediğimiz gibi, dijital reklamcılık bir hayli önemli.

” Çevrimiçi reklamcılık ” veya “ücretli medya” olarak da adlandırılabilir . Tüm bu terimler, dönüşümleri başlatma umuduyla bir ürünü çevrimiçi olarak tanıtacağınız anlamına gelir (yani, e-posta listenize kaydolmak için kullanıcılar, ürününüzü satın alacak kişiler vb.).

Dijital Reklamcılık Nasıl Çalışır?
Apple 1984’te ikonik reklamlarını yayınladığında her şey oldukça basitti. Ürünleri için bir Google reklamı yayınlamak için 2000 yılına kadar beklemek zorunda kalsalar da, nihayet çevrimiçi reklamlar yayınlayabilecekleri zaman müşterilerini çevrimiçi çalmaya çalışan çok fazla rekabet yoktu.

Bugün dijital reklamcılığın tam tersi. 2020’deki müşteriler , ürünlerini kimden almak istedikleri konusunda birçok seçeneğe sahipler ve seçeneklerdeki bu artış, çevrimiçi reklamcılığı eskisinden biraz daha karmaşık hale getirdi.

Ama endişelenme. DigitalMarketer’de , ücretli medya hakkında bugünkü en güncel bilgileri öğretecek blog yayınlarımız ve kurslarımız var. Bu bunaltıcı gibi görünse de, her şey daha fazla öğrendikçe mantıklı olmaya başlar.

Örneğin, dijital reklamcılık bir trafik kampanyası yapmanızı gerektirir ve her şey müşterinizle başlar.

Çalışan bir çevrimiçi reklamcılık stratejisi oluşturmak için kitleniz için doğru reklamı oluşturmanız gerekir. Onların kaydırma yapmayı durdurmalarını ve “Vay be, tam da ihtiyacım olan bu” diye düşünmelerini sağlayan bir şey olmalı. Bu reklam potansiyel müşterilerinizi dönüştürecek – unutmayın, bu, kullanıcıların e-posta listenize kaydolmasını, kullanıcıların ürününüzü satın almasını vb.

Ve eğer bu 2000 tekrar olsaydı, orada durabilirsin. Ancak… dijital reklamcılık şimdi biraz daha çaba gerektiriyor.

Bu stratejinin bir kısmı, onlara ücretsiz değer vererek ve satın almak istedikleri işletme olduğunuzu onlara göstererek kitlenizle ilişkiler kurmayı da içerir . Ayrıca, onları iyileştirmenin ve dönüşümlerinizi artırmanın yollarını bulmak için reklamlarınızda denetimler yapılmasını da içerir .

Büyük olasılıkla bugünün çoğunu farklı dijital reklamcılık biçimlerine bakarak geçirdiniz (bir sonraki bölümde nasıl yapacağınızı açıklayacağız). Bazı örneklere bakalım!

( NOT: Dijital pazarlama çabalarınız için bir yardım eli mi gerekiyor? Yoksa belki de kanıtlanmış, eyleme geçirilebilir pazarlama araçlarının, taktiklerinin ve şablonların işinizde uygulanmasını istiyor musunuz? DigitalMarketer’in en yeni fırsatına göz atın ve işletmenizin büyümesine yardımcı olur.)

Dijital Reklamcılık Örnekleri
Bugün herhangi bir zamanda çevrimiçi geçirdiyseniz, bir çeşit reklam görmüşsünüzdür. Çünkü gerçekten… her yerde.

Örneğin, Mazda yeni model olan MazdaCX30’u (sol alt köşedeki “Tanıtılan” metinde görebileceğiniz gibi) tanıtmak için Twitter’ı kullanıyor:
“İlk # MazdaCX30. Başka hiçbir şey gibi tasarlanmamış, daha önce hiçbir şey hissetmemek için tasarlanmış başlığa sahip bir Mazda Twitter profili. #FeelAlive
Los Angeles’ta bulunan bir çalışma alanı olan Industrious HQ, Instagram’da ücretli medya yayınlıyor (adlarının altındaki Sponsorlu metne dikkat edin):
IndustriousHQ’nun Instagram ofisleri, beyaz duvarları ve açık renkli ahşap altlıkları olan modern ofislerinden birinin fotoğrafıyla, “Gördüğünüz gibi mi? Yeni ofisiniz olabilir. Bugün bir tur rezervasyonu yapın.
DigitalMarketer Facebook’ta reklam yayınlıyor (yine adımızın altındaki Sponsorlu metne dikkat edin) Ayrıca, başka biri aç mı?
DigitalMarketer’in Facebook reklamı, “DigitalMarketing’de ŞİMDİ DOĞRU çalışan her şeye içeriden (r) kepçe katmak istiyor musunuz … tamamen ücretsiz mi?” ve dikkat çekici sıcak çikolata damlayan bir koni dondurma yakın çekim
Office Depot bile Forbes gibi web sitelerinde reklam yayınlıyor:
Forbes’un ekranın üst kısmındaki içeriğinde Office Deposu için bir reklam: İşletmenizin başarılı olmasına yardımcı olacak bir hizmet paketi
Bu nedenle, bu makale bu sabah uyandığınızdan beri dokunduğunuz ilk İnternet içeriği parçası değilse, dijital reklamlara bakmak için çok zaman harcadınız – fark etseniz de etmeseniz de.

Çünkü işletme sahipleri, ajanslar ve pazarlamacılar Apple’ın otuz yılı aşkın bir süre önce atladığı trende.

(Açıkçası) büyük bir pazar. Dünyanın dört bir yanındaki işletmeler, dijital reklamcılığın belirli kitleleri hedefleme becerisiyle daha fazla müşteri oluşturabileceklerini ve işlerini iki katına çıkarabileceklerini anladılar.

Ve bu gerçekten büyük bir anlaşma.

( NOT: Dijital pazarlama çabalarınız için bir yardım eli mi gerekiyor? Yoksa belki de kanıtlanmış, eyleme geçirilebilir pazarlama araçlarının, taktiklerinin ve şablonların işinizde uygulanmasını istiyor musunuz? DigitalMarketer’in en yeni fırsatına göz atın ve işletmenizin büyümesine yardımcı olur.)

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Dilerseniz Çerez-Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz. Kabul Gizlilik Politikasını Oku