Dijital Pazarlama Terimleri

A
A/B Testing
Affiliate Marketing
B
Blogs
Bounce Rate
Buyer’s Journey
C
Call to Action (CTA)
Click Through Rate (CTR)
Competitive Analysis
Conversion Rate Optimization (CRO)
Content Marketing
Content Strategy
Content Testing
D
Digital Marketing
Digital Marketing Jobs
Digital Marketing Tools
E
Email Marketing
I
Inbound Marketing
K
Keywords
Key Performance Indicators (KPIs)
L
Landing Pages
Link Building / Backlinking
M
Marketing Automation
Multichannel Marketing
P
Paid Ads
Pillar Pages
S
Sales Funnel
Search Engine Optimization (SEO)
Social Media Marketing
Site Audit
Style Guide
T
Traffic

A / B Testi, kitlenin hangisini tercih ettiğini öğrenmek için hedef kitleyle dijital içeriğin iki sürümünü (yani “Sürüm A” ve “Sürüm B”) test etme işlemidir . Dijital içerik söz konusu olduğunda, bu tercih genellikle dönüşüm oranıyla ölçülür – ziyaretleri sırasında istenen bir işlemi yapan bir web sitesine veya uygulamaya gelen ziyaretçi sayısı (e-posta listesine kaydolma, ürün veya hizmet satın alma veya ücretli üyelik için abone olma).

(başa dönüş)

Bağlı pazarlama
Bağlı kuruluş pazarlama, işletmelerin bağlı kuruluşun web sitesindeki reklamlar veya içerik aracılığıyla yeni müşteriler veya ziyaretçiler getirmek için bireysel “bağlı kuruluşları” (işletme dışındaki kişiler veya kuruluşlar) ödüllendirdiği bir stratejidir. Satış ortakları, oluşturdukları müşteri sayısına göre ödeme veya ürün indirimi alır.

Bunlar, önerilen ürünün izlenen bir sürü ek şeyle bir bağlantısı olduğunu fark edebileceğiniz kişisel veya yaşam tarzı sitelerinde son derece yaygındır. Bu, ürünü, sizi yönlendiren blog’u veya siteyi satın alırsanız, bu satışın bir yüzdesini yapacağınız anlamına gelir.

(başa dönüş)

Bloglar
Çevrimiçi olarak herhangi bir zaman geçirdiyseniz, muhtemelen bir blogun ne olduğu hakkında bir fikriniz vardır. Merriam Webster bunu genel olarak şöyle tanımlar:

“Çevrimiçi kişisel yansımalar, yorumlar ve yazar tarafından sağlanan köprüler, videolar ve fotoğrafları içeren bir web sitesi.”

Ancak dijital pazarlama dünyasında , bloglar kişisel sitelerden çok daha fazlasıdır. Aslında, şirket blogları ve blog yayınları içerik pazarlamasının ve potansiyel satışların kalbindedir. Müşteri tabanınızla alakalı ve en iyi SEO (arama motoru optimizasyonu) uygulamalarına göre yazılmış kaliteli blog içeriği, sitenizi Google ve diğer arama motorlarındaki tüketiciler tarafından “bulunabilir” yapar ve sizi bulduklarında sitenizde tutar.

Pazarlama yazılımı şirketi Hubspot’a göre bloglarda birkaç istatistik :

Ayda 16+ blog yayını yayınlayan şirketler, sıfır ila dört aylık yayın yayınlayan şirketlerden yaklaşık 3.5 kat daha fazla trafik aldı.
Ayda 16+ blog yayını yayınlayan şirketler, sıfır ila dört aylık yayın yayınlayan şirketlere göre yaklaşık 4,5 kat daha fazla potansiyel müşteri elde etti.
B2B pazarlamacılarının% 43’ü bloglamanın en önemli içerik türü olduğunu söylüyor. (Kaynak: https://www.hubspot.com/marketing-statistics)
(başa dönüş)

Çıkma Oranı
Hemen çıkma oranı, web sitesine gerçekten bakmadan hızlı bir şekilde ayrılan bir web sitesini ziyaret edenlerin yüzdesidir. Çoğu zaman bu, Google Analytics tarafından kullanılan algoritmayı ifade eder ve yüzde olarak hesaplanır. Siteler bu sayıyı düşük tutmayı amaçlamaktadır (sayfada zaman harcamanızı ve aynı zamanda sayfalarında sayfa sayfalarında zıplamanızı istiyorlar) ve böylece içeriği mümkün olduğunca ilgi çekici ve sizinle alakalı tutmaya çalışacaklardır.

(başa dönüş)

Alıcının Yolculuğu
Dijital pazarlama terimleriyle, alıcının yolculuğu, bir tüketicinin ürün farkındalığından, bir ürünle angajmana, nihayetinde bir satın alma yapmaya karar vermesinin hareketidir. Dijital pazarlamacıların, tüketicileri “bu marka veya ürün hakkında hiçbir şey bilmiyorum” aşamasından “ben” e taşımak için tüketicileri nasıl “çekecek, onlarla etkileşime geçecek ve memnun edeceklerini” anlamalıdır. her şeyim var. ”

Bu süreç, müşterinizi (personel , kullanıcı araştırması vb. ) Daha iyi anlamak için tekniklerin ve satış sürecini optimize etmek için stratejilerin (e -posta pazarlaması , yeniden hedefleme vb. Yoluyla ) kullanılmasını içerir.

(başa dönüş)

Harekete Geçirici Mesaj (CTA)
Harekete geçirici mesaj, bir ziyaretçiden kelimenin tam anlamıyla bir işlem yapmasını isteyen bir web sayfasındaki (veya e-postadaki) metin, afiş, form veya resimdir – daha fazla içerik okuyun, bir e-posta listesine katılın, bir web seminerine kaydolun, bir ürün satın alın, CTA’lar, web kullanıcılarını işletmeler için potansiyel müşterilere dönüştüren pazarlama araçlarıdır.

(başa dönüş)

Tıklama Oranı (TO)
Tıklama oranı, web sayfalarındaki veya pazarlama e-postalarındaki bağlantıları tıklayan kullanıcıların yüzdesidir. TO, sitedeki bağlantılı içerikle kaç kullanıcının aktif olarak etkileşime girdiğini ölçtüğü için önemlidir.

(başa dönüş)

Rekabet Analizi
Rekabetçi bir analiz yapmak, rakiplerinizi tanımlamak ve işlerini ince bir diş tarağı ile analiz etmek anlamına gelir. Bu, onların başarılarından ve hatalarından öğrenmenize, güçlü ve zayıf yanlarını anlamanıza ve piyasada diğer işletmelerin kapsamadığı boşlukları bulmanıza olanak tanır.

İşletmeniz ve alanınızdaki rakipler arasındaki benzerlikleri ve farklılıkları anladıktan sonra, şirketiniz için en iyi pazar nişini nasıl kullanacağınızı ve kendi hedef kitlenizi nasıl çekeceğinizi öğreneceksiniz.

Rekabetçi bir analizin temel adımları şunları içerir:

Rakipleri belirlemek — hangi işletme gerçekten doğrudan rakiplerdir ve pazar payınız için bir tehdit oluşturur?
Parametrelerin seçimi — bir rakibin işinin hangi bölümlerinin kendinizle karşılaştırmalı olarak incelenmesi gerektiğine karar verin. Bu, temel ürünleri, fiyatlandırma yapılarını, web sitelerini, blogları, sosyal medya varlığını vb. İçerebilir.
İzleme ve paylaşım — analizinizin sonuçları, bir slayt güvertesine aktarabileceğiniz ve şirketinizle veya müşterinizle dahili olarak paylaşabileceğiniz basit bir e-tablo aracılığıyla izlenmelidir.
(başa dönüş)

Dönüşüm Oranı Optimizasyonu (CRO)
CRO, ödeme yapan müşterilere dönüşen web sitesi ziyaretçilerinin yüzdesini artırmak için kullanılan bir pazarlama sistemidir. CRO yöntemleri genellikle kullanıcıların web sitesinde bir web formu doldurma, deneme sürümüne kaydolma veya bir e-posta listesine katılma gibi belirli işlemleri yapmaya teşvik edilmesini içerir.

(başa dönüş)

İçerik pazarlama
İçerik pazarlaması , dijital pazarlama kampanyalarında kullanılan içeriği oluşturma ve dağıtma sürecini tanımlar. Bu, aşağıdakileri içerir:

Blog Yazıları ve Makaleler
Sosyal Medya Yazıları
Video İçeriği
Podcast’ler
e-Kitaplar ve Kılavuzlar
Web Seminerleri

(başa dönüş)

İçerik Stratejisi
İçerik stratejisi , dijital içeriğin planlanması ve uygulanmasıdır; başka bir deyişle, kapsamlı bir içerik stratejisi bir içerik pazarlamacısının kampanyalarına rehberlik eder. İçeriklerinin tek tip ve uyumlu bir amaç için çalışmasını sağlamak bir içerik pazarlama ekibinin “ana planı” dır.

İçerik stratejisi örnekleri şunları içerir:

Rekabetçi Analiz
Stil Kılavuzları
Direk Sayfaları
İçerik Testi
Web Sitesi Denetimleri
KPI’ları Ayarlama

(başa dönüş)

İçerik Testi
İçerik testi, içerik performanslarının nasıl ölçüldüğünü ölçmenin ve genel bir içerik stratejisini ilerletmenin açık bir yoludur. Bu test, kullanıcı deneyimi (UX) araştırma alanında görebileceğinize benziyor ve içeriğin bu listede daha önce tanımlanan A / B testi olduğunu test etmenin en basit ve en etkili yollarından biri .

(başa dönüş)

Dijital Pazarlama
Dijital pazarlama , ürün ve hizmet satmak için kullanılan tüm çevrimiçi stratejileri içerir (ister bilgisayar, iPad veya uygulama yoluyla potansiyel kitleleri hedefliyor olun).

Dijital pazarlamanın ayırt edici özelliklerinden bazıları şunlardır:

Küresel bir kitlenin kitlesini özelleştirmek – dijital kitlelere dünyanın her yerinden erişilebilir, yani dijital pazarlamacılar pazarlama kampanyalarına en uygun demografik bilgileri kullanarak kitlelerine ince ayar yapabilirler.
Kitle etkileşimi — daha pasif geleneksel pazarlamanın (örneğin bir reklamı izleyen bir televizyon izleyicisinin) aksine, dijital pazarlamacılar, web sitesi yorumu bölümleri, sosyal medya hesapları ve etkileşimli testler gibi forumlar aracılığıyla doğrudan kitleleriyle etkileşim kurabilirler.
Kitle gereksinimlerine ve tercihlerine dayalı birden fazla yayın kanalı kullanma – dinamik web içeriği, dijital pazarlamacıların çeşitli yayın kanalları (YouTube videoları, Instagram yayınları, blog makaleleri ve pazarlama e-postaları dahil) aracılığıyla bir kitleyle bağlantı kurmasını sağlar
Çevrimiçi pazarlama etkinlikleri – geleneksel pazarlamadaki konferanslara ve sözleşmelere benzer şekilde, dijital pazarlamacılar web seminerleri, ürün tanıtımları ve kurslar gibi çevrimiçi etkinliklere ev sahipliği yaparlar.
(başa dönüş)

Dijital Pazarlama İş İlanları
Ortak dijital pazarlama iş unvanları şunları içerir:

İçerik stratejisi uzmanı — içerik stratejisi oluşturma ve uygulama konusunda uzmanlaşmış dijital pazarlamacılar (72.742 ABD Doları / yıl)
İçerik pazarlama yöneticisi — dijital pazarlama içeriğinin oluşturulmasını ve dağıtımını denetleyen içerik pazarlama uzmanları (81.087 $ / yıl)
SEO Uzmanı – İşletmelerin çevrimiçi içeriklerine en iyi SEO uygulamalarını uygulamalarına yardımcı olan SEO uzmanları ($ 54,088 / yıl)
Sosyal medya yöneticisi —Sosyal medya içeriği ve hesapları oluşturan ve yöneten dijital pazarlamacılar ($ 50,489 / yıl)
Ücretli reklam yöneticisi — ücretli reklam kampanyaları oluşturmak ve uygulamaktan sorumlu dijital pazarlamacılar (47.079 ABD Doları / yıl)
(başa dönüş)

Dijital Pazarlama Araçları
Dijital pazarlamacılar için yararlı olan ve birçoğu ücretsiz olan sonsuz bir yazılım ve uygulama araçları geçit töreni var. 50’den fazla ücretsiz pazarlama aracı listemizi buradan okuyabilirsiniz , ancak bu arada, çoğu dijital pazarlama aracının altında bulunduğu genel kategoriler şunlardır:

E-posta pazarlama araçları – e-posta göndermek, e-posta listelerini yönetmek ve e-posta gönderilerini optimize etmek için kullanılan hizmetler ve uygulamalar
SEO pazarlama araçları — SEO performansını izlemek, anahtar kelimeleri araştırmak ve web sitenizde en iyi SEO uygulamalarını yürütmek için programlar
İçerik pazarlama araçları —içerik planlama, optimize etme ve yazma için kullanılan yazılım ve uygulamalar
Sosyal medya pazarlama araçları — sosyal medya yayınlarını planlamak, bağlantılar oluşturmak ve sosyal medya görselleri oluşturmak için araçlar
(başa dönüş)

Eposta pazarlama
E-posta pazarlaması, olası satışları ve ürün ve hizmetlerin reklamını yapmak için e-postaların ve e-posta merkezli pazarlama kampanyalarının kullanılması sürecidir. Bu ne anlama geliyor?

Potansiyel müşteri yetiştirme e-postaları , potansiyel müşterileri (e-posta listenizdeki kişiler) markanızla ilgilenmek ve marka değerini iletmek için kullanılır (örneğin, blogunuzdaki alakalı ve yararlı makalelere bağlantıları olan bir bülten).
Satış e-postaları , mevcut satın alma fırsatlarına yönlendirmek için kullanılır.
Hem yetiştirme ve satış e-postalar aracılığıyla toplanan e-posta adreslerine gönderilir CTA en eşantiyon ve webinar kaydolma gibi açılış sayfalarına ve blog yazılarında-şeylere, ücretsiz kılavuzları ve e-kitaba vb E-posta pazarlama ile mesaj terzilik ve gönderme doğrudan bir yoludur için kaydolma markanıza ilgi gösteren bir kitleye sunun.

(başa dönüş)

Gelen Pazarlama
Gelen pazarlama, Hubspot’un kurucu ortağı Brian Halligan tarafından ilk kez kullanılan bir terimdir. Bugün, Hubspot gelen pazarlamayı şu şekilde tanımlamaktadır :

“Adayları ve müşterileri web sitenize ve blogunuza alakalı ve faydalı içerikle [çekerek] insanlar ve işiniz üzerinde olumlu bir etkisi olan değerli deneyimler yaratmanın bir yöntemi.”

Gelen model, dijital pazarlama içeriğinin neden müşterilerden satın almalarını isteyen statik reklamlardan daha fazla olduğunu göstermektedir. Google’ı otomobiller için arayan potansiyel müşteri otomobil reklamları aramaz, “2019’un en iyi otomobilleri” veya “yeni otomobil satın alırken nasıl iyi bir anlaşma elde edilebileceği” konusunda faydalı makaleler arar.

(başa dönüş)

Anahtar kelimeler
Anahtar kelimeler, çevrimiçi içerik aramak için arama motorlarında yaygın olarak kullanılan kelimeler veya kelime öbekleridir. Anahtar kelime araştırması güçlü bir internet pazarlama aracıdır, çünkü web reklamcılığı ve web sitesi arama motoru yerleşimi, yüksek trafikli anahtar kelimelerle eşleşecek şekilde optimize edilebilir, bu da Google çalışanlarının sitenizde yer almasını sağlar.

(başa dönüş)

Temel Performans Göstergeleri (KPI’lar)
KPI’lar (temel performans göstergeleri) pazarlama hedeflerinize ne kadar ilerleme kaydettiğinizi izlemek için kullanılan nicel ölçütlerdir. Basitçe ifade etmek gerekirse, bir KPI, projenizin veya departmanınızın yolunda ilerlediğini, büyümesini ve şirketin alt satırına eklenmesini garanti etmek için vurmayı amaçladığınız bir metriktir.

En iyi KPI’lar yönetim danışmanlığında sıklıkla kullanılan SMART çerçevesini takip eder. KPI’lar şöyle olmalıdır:

S pecific
M easurable
bir chievable
R Elevant
T ime Kenarli

Örneğin, daha fazla web sitesi trafiği almak istediğinizi varsayalım. Bu KPI’yı akıllı hale getirmek için şu şekilde parçalara ayırırsınız:

Daha fazla kişinin web sitemizi ziyaret etmesini ve müşteri (alakalı) olmasını istiyorum, bu yüzden bu ay (zamana bağlı), organik arama trafiğimizi (spesifik) ayda 70.000 ziyaretçiden ayda 80.000 ziyaretçiye (ölçülebilir) yükseltmek istiyorum. Öncelikle bağlantı kurma ve geliştirilmiş anahtar kelime sıralaması (ulaşılabilir) aracılığıyla yapacağım.

(başa dönüş)

Açılış Sayfaları
Açılış sayfası, belirli pazarlama veya reklam kampanyalarını tanıtmak için kullanılan tek bir web sayfasıdır. Bir şirket trafiği, olası satışları veya satışları artırmak için çevrimiçi bir etkinlik yürüttüğünde müşteriler etkinliğin önemli ayrıntılarının ve CTA’nın (Harekete Geçirici Mesaj) gönderildiği bu sayfaya yönlendirilir . Açılış sayfaları, ziyaretçileri CTA’yı takip etmeye teşvik etmek üzere tasarlanmıştır; bir web seminerine veya hediye paketine kaydolun, bir satış öğesi satın alın vb.

(başa dönüş)

Link Oluşturma / Geri Bağlantı
Bazen gayri resmi olarak “geri bağlantı” veya “geri bağlantı” olarak adlandırılan bağlantı oluşturma, harici web sitelerinin (kendi web siteleriniz dışında) içeriğinize geri bağlanmasını sağlama işlemidir. Başka bir deyişle, “dijital pazarlama terimleri” ile ilgili bir blog yazısı yazdıysanız ve kendi makalelerinden bağlantı veren başka bir site varsa, sadece bağlantı kurma ile uğraştınız.

SEO yazılım şirketi Moz’un belirttiği gibi :

“Web sitenize yüksek kaliteli bağlantılar alırsanız, daha iyi sıralamanıza ve daha fazla trafik almanıza yardımcı olur.”

Moz’un konuyla ilgili makalesinde yer alan ayrıntılar hakkında daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz (ve bu arada, bağlantı oluşturmanın bir örneği).

(başa dönüş)

Pazarlama Otomasyonu
Pazarlama otomasyonu, e-postalar, müşteri ilişkileri yönetimi, sosyal medya gönderileri ve analitik gibi tekrarlayan pazarlama görevlerini otomatikleştirmek için yazılım veya çevrimiçi hizmetlerin (Hubspot, MailChimp ve Act-on gibi) kullanımını açıklar. Pazarlama Otomasyon programları, pazarlamacıların söz konusu görevler için belirli kriterler girmelerine ve verilerin program tarafından yorumlanmasına ve yürütülmesine olanak tanır.

(başa dönüş)

Çok Kanallı Pazarlama
Çok kanallı pazarlama, potansiyel müşterilerle etkileşim kurmak için çeşitli iletişim platformlarını (web sitesi banner reklamları, Facebook reklamları, pazarlama e-postaları, bir blog) kullanır. Bu yaklaşım, kullanıcıların ürününüzle etkileşim kurmak için hangi kanalı kullanmak istediklerini seçmelerine olanak tanır ve gösterimleri müşterilere dönüştürme seçeneklerini artırır.

(başa dönüş)

Ücretli Reklamlar
Bazı web sitesi trafiği, olası satışlar ve müşteriler “ücretsiz” kaynaklardan (temel olarak dijital pazarlamacılar tarafından yapılan temel çalışma ve site mühendisliği) gelirken, ücretli reklamlar yoluyla trafik oluşturmak da mümkündür. Ücretli reklamlar, SEO ve sosyal medya pazarlaması gibi şeyleri elle yapmanın “ter eşitliğini” atlayarak, pazarlama içeriğinizin satır başına atlamasını sağlar; ancak adından da anlaşılacağı gibi, size mal olacak.

Bazı durumlarda maliyet buna değer, diğer durumlarda DIY dijital pazarlama yaklaşımını kullanmak daha uygun maliyetlidir. Gerçekten bir işletmenin boyutu, hedefleri, ihtiyaçları vb. Özelliklerine bağlıdır. Ücretli reklamlar genellikle iki ana kategori içerir:

Sosyal Medya Reklamları —Sosyal medya reklamları, çevrimiçi grup üyelikleri, yaş ve sosyal demografik özellikler, sosyal medya “beğenileri”, tarayıcı geçmişi vb. Gibi izlenebilir çevrimiçi davranışlar temelinde sosyal medya ağlarındaki kullanıcılara dağıtılır.
Görüntülü Reklamlar — Bunlar genellikle web sitelerinde veya uygulamalarda görüntülenen ve metin, resim, video ve / veya ses içeriğinden oluşan banner reklamlardır. Görüntülü reklamlar, aynı tür izlenebilir davranış metriklerine dayalı olarak sosyal medya reklamlarına benzer şekilde hedeflenebilir.
(başa dönüş)

Sütun Sayfaları
Sütun sayfaları, bir konuyu geçersiz kılan bir blog yayını veya açılış sayfasıdır. Örneğin, dijital pazarlama ile ilgili bir sütun sayfası TÜM ŞEYLERİ dijital pazarlamayı kapsamalıdır – ancak yüzey düzeyinde. Kapsanan her alt konu daha sonra alt konu ile ayrıntılı bir şekilde ilgilenen diğer site içeriğine bağlanır.

Bir kümedeki içeriği (bir sütun sayfasının amacı) toplayarak Google, bu makalelerin hepsinin aynı genel konuyla ilgili olduğunu, bir siteye konu hakkında daha fazla yetki vererek ve her bir makalenin sıralamasını iyileştirerek tanıyabilir.

Bu arada, sütun sayfalarının kendileri, bir kitleyi genel bir ilgi alanından ve belirli ihtiyaçlarını karşılayan alt konulara (dijital pazarlama için bir kazanç olan sitede harcanan zamanı arttırmak) dönüştürmenin bir yolu haline gelir.

(başa dönüş)

Satış Hunisi
Satış hunisi, potansiyel müşterilerin, huni şeklinde haritalandırılabilecek bir dizi etkinlik veya işlemle yönlendirildiği dijital bir pazarlama modelidir.

Dönüşüm hunisinin üst kısmındaki en geniş düzey, kullanıcıları web sitenize çekmeyi içerir; bundan sonra, dönüşüm hunisinin en altına gitene kadar, e-posta listenize kaydolmaları durumunda hizmet veya kaynakların sunulduğu huniyi aşağı taşırlar. ve ödeme yapan müşteri olun.

(başa dönüş)

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)
SEO (arama motoru optimizasyonu), bir web sitesini optimize etmenin dijital pazarlama uygulamasıdır, bu nedenle ücretsiz arama sonuçlarında görünme olasılığı daha yüksektir (örneğin, ilgili bir konuyu “Google” olarak gördüğünüzde ilk görünen sitelerden biridir).

SEO, belirli arama motorunun davranışlarına dayanan algoritmaları kullanarak, arama motorlarına yazılan anahtar kelimeleri analiz ederek ve hangi arama motorlarının belirli demografik özelliklerle popüler olduğunu araştırarak yapılır.

Ardından, içeriğinizin biçimini (başlıkların ekstra aranabilir terimlere sahip olmasını sağlamak gibi şeyler de dahil olmak üzere), arama motorlarının sıralamasında en iyi çekimi elde etmek için hizalarsınız.

Yine de dikkatli olun: çok ileri gitmenin sonuçları vardır. İçeriğinizi anahtar kelimelerle “doldurmak”, Google’ın sıralamasında size yardımcı olur, bu nedenle SEO’nun otantik, değer açısından zengin içerik üretme hedefini geçmesine izin vermeyin.

(başa dönüş)

Sosyal medya pazarlamacılığı
Gibi bloglar , sosyal medya, dijital pazarlama büyük bir rol oynar. Gerçek müşteri adaylarının oluşturulması ve müşteri dönüşümlerinin çoğu bloglarda ve web sitesi açılış sayfalarında gerçekleşir , ancak sosyal medya pazarlaması müşteri adaylığı çabalarının bir yükseltmesi olarak işlev görür.

Tanıtmaya çalıştığınız bir blog makalesini öne çıkaran iyi hazırlanmış bir Instagram hikayesi veya Facebook yayını, sitenize ve makalenize ek trafik getirerek, arama sıralamalarınıza bir çarpma getirecek ve bu da sitenize daha fazla trafik getirecektir.

(başa dönüş)

Site Denetimi
Site denetimleri tam olarak göründükleri şeydir; arama sıralaması, trafik numaraları, kullanıcıların her sayfada geçirdiği zaman, görüntüleyenlerin sitenize ulaşmak için kullandıkları harici bağlantılar, ziyaretçilerin bir kez tıkladıkları bağlantılar gibi web sitenizin performansının sistematik incelemeleri sitenize vb. ulaşın.

Bu verileri izlediğinizde, topladığınızda ve kaydettiğinizde, sitenizin performansıyla ilgili net, sayılara dayalı bir anlayış oluşturursunuz. Bu, site değişikliklerini, eklemelerini ve iyileştirmelerini stratejik bir bakış açısından gerçekleştirmenize olanak tanır.

(başa dönüş)

Stil rehberi
Stil kılavuzu, pazarlama içeriğini markanın görünümüne ve sesine uygun hale getirmek için yönergeleri olan bir belgedir. Görsel içerik açısından buna aşağıdakiler dahildir:

renk paletleri
yazı tipi setleri
logolar
Yazılı veya komut dosyası içeriğine gelince, stil kılavuzları aşağıdaki gibi ayrıntıları kapsar:

ses ve ton
tercih edilen terimler
büyük harf kullanımı, noktalama işaretleri, ilişkilendirme vb. için standart sözleşmeler
Stil kılavuzları bir şirketin veya müşterinin belirli pazar nişine hitap edecek şekilde tasarlandığından, bir kitlenin tüm dijital bir platformda tanıyabileceği ve güvenebileceği tutarlı bir görünüm, ton ve mesaj sunmaya yardımcı olurlar.

(başa dönüş)

Trafik
Trafik, bir web sitesini ziyaret eden toplam kullanıcı sayısıdır. Ardından genel trafik, benzersiz ziyaretçiler ve toplam tıklama sayısı gibi belirli ziyaret türlerine ayrılır.

Kaynak Backlinko

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Dilerseniz Çerez-Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz. Kabul Gizlilik Politikasını Oku