E Ticaret Uzmanı Olmak İçin Aranan 8 Özellik

Elektronik ticaret olarak bilinen e-ticaret, elektronik fon transferi, mobil ticaret, internet pazarlama, çevrimiçi işlem işleme, tedarik zinciri yönetimi ve elektronik gibi teknolojileri kullanarak internet üzerinden ürün ve / veya hizmet ticareti yapan çevrimiçi işletmelerin ve web sitelerinin işlemidir. veri değişimi. e-Ticaret, ticaretin en etkili yollarından biridir, çünkü hızla en etkili iş modellerinden biri haline gelmiştir.

e-ticaret uzmanı olun

Endüstride mükemmelleşmek ve en verimli iş modellerinden birine sahip olmak için, e-Ticaret süreçlerini ve prosedürlerini tam olarak anlamanız ve bu konuda uzmanlaşmanız önemlidir. Bir uzman veya e-ticaret uzmanı olmak için, oluşturmanız ve geliştirmeniz gereken bazı temel anahtar beceriler vardır, bu beceriler çeşitlidir ve ihtiyaç duyduğunuz tüm becerileri geliştirdiğinizden emin olmanız önemlidir. hepsi de aynı derecede önemli. Gereksinim duyacağınız en önemli becerilerden bazıları:

1) Pazarlama ve Satış bilgisi:
pazarlama konusunda uzman olmanız gerekmese de, pazarlama kavramlarını sağlam bir şekilde anlamak, müşterilerinizi, ne istediklerini vb. iyi anlamak önemlidir. Böylece, marjları anlamanız gerekir. işletmenizin her zaman kârlı olmasını sağlayın ve ana rolünüz satış görevlisinin rolü olduğundan, mallarınızı ve / veya hizmetlerinizi nasıl satacağınıza dair sağlam bir anlayışa ihtiyacınız olacaktır.

yatırım getirisi

2) Arama Motoru Optimizasyonu:
kesinlikle iyi bir arama motoru optimizasyonu için elzem(veya SEO) bilgi, hiçbir çevrimiçi iş bu olmadan, özellikle bir e-ticaret sitesi gelişemez. SEO hakkında fazla bir şey bilmiyorsanız, bir SEO uzmanı, web sitenizi benzersiz hale getirmeye ve müşterileri çekecek çok sayıda içerikle doldurmanıza yardımcı olabilecek biri ile yakın bir şekilde çalışmanız önerilir. Web sitenizde mükemmel SEO içeriğine sahip olarak, Google gibi arama motorlarının organik arama sonuçlarında göstererek sitenize daha fazla sayıda müşteri çekiyorsunuz. Bu sadece web sitenizin kitlesini arttırmakla kalmaz, aynı zamanda daha alakalı müşterileri çektiği için daha fazla kitleyi müşteriye aktarır, böylece web sitenizin ve işletmenizin ne kadar iyi performans gösterdiğini geliştirir. Bir SEO uzmanıyla iş ortaklığı yapmak, kısa ve uzun vadede satışlarınızı büyük ölçüde artırabilir.

3) Tıklama Başına Ödeme:
SEO uzmanınız yerinde olacak ve organik aramalarda çok daha fazlasını gösterecek olsanız da, muhtemelen yine de ücretli bazı reklamlarınız olması gerekir. E-Ticaret uzmanları olarak Google AdWords gibi ücretli reklamcılık platformlarıyla ilgili biraz deneyim sahibi olmalısınız. Yine, bir Google AdWords uzmanını işe alabilirsiniz, ancak AdWords kendiniz kalifiye olsaydınız sizin için çok daha kolay ve daha ucuz olurdu, çünkü PPC sürekli yardıma ihtiyacınız olacak bir şeydir. Google AdWords’te bir nitelik kazanmak basittir, daha fazla bilgi için Google AdWords sınavını nasıl uygulayacağınız ve geçeceğinizle ilgili kılavuzumuza bakın .

online satış
4) Teknik beceriler:
bir e-Ticaret sitesini etkili bir şekilde çalıştırabilmek için teknik bir dahi olmanıza gerek yoktur, ancak özellikle Magento, Shopify ve WooCommerce gibi büyük e-Ticaret platformlarını anlamanız gereken bazı temel şeyler vardır . Ayrıca, web sitenizin etkinliğini analiz etmek, çevrimiçi metin düzenleyicisini kullanabilmek ve temel HTML bilgisine sahip olmak, sitenizde basit değişiklikler yapabilmek, farklı barındırma türleri arasındaki farkı anlamak için analitik kullanma gibi şeylere aşina olmalısınız. sitenize eklemek için fotoğrafları yeniden boyutlandırabilmeniz, bunlar potansiyel olarak karşılaşabileceğiniz birçok teknik sorundan sadece bazılarıdır ve bu nedenle bir anlayış kazanmalıdır.

5) Metin Yazarlığı becerileri:
e-Ticaret metin yazarlığı becerileri standarttan biraz farklıdır, farklı bir bakış açısı ve benzersiz bir yazı stili gerektirir. Bu nedenle, oldukça etkili ve daha fazla müşteri çeken ürün açıklamaları oluşturabilmeniz için e-Ticaret siteniz için etkili bir şekilde nasıl yazacağınızı anlamaya çalışmalısınız. Tabii ki, e-Ticaret konusunda uzman bir SEO yazarı kiralayabilirsiniz, ancak bunu yaparsanız, sağlam bir bilgi düzeyine sahip olduklarından ve özellikle e-Ticaret için içerik yazma konusunda ayrıntılı bir anlayışa sahip olduklarından emin olun. .

6) Mağazacılık:
Bu iş modeline özgü yeni becerilerle birlikte, bunların çoğu e-Ticaret için geçerli olacağından, geleneksel perakende becerilerini de iyi bilmeniz gerekir.

7) Dağıtım ağlarını anlama:
Bu, bir e-ticaret sitesi için önemlidir, çünkü mallarınızın / hizmetlerinizin müşteriye hızlı ve ucuz bir şekilde teslim edilmesini sağlamanız gerekecektir. Bu nedenle, e-Ticaret işinize başlamadan önce dağıtım ağı ve işiniz için nasıl çalışacağı hakkında ayrıntılı bilgi edinin.

8) Analitik:
e-Ticaret web sitenizi kurduktan sonra, verimli ve etkili bir şekilde çalıştığından emin olmak için siteyi analiz edebilmeniz gerekir. Bunu yapmak için Google Analytics gibi analiz yazılımlarına aşina olmanız gerekir. Bunu yaparak, sitenizin etkili bir şekilde nerede çalıştığını ve iyileştirilmesi gereken alanları görebilecek, böylece sitenize gelen ziyaretçilerin sayısını ve dolayısıyla müşterilere dönüştüğünüz kitle sayısını artırmaya devam edebileceksiniz.

E-Ticaret hakkında her şeyi öğrenmek için zamanınız veya eğiliminiz yoksa, rolün kaynağını alıp sizin için sitenizde çalışmak üzere özel bir e-Ticaret uzmanı kullanabilirsiniz. Bunu yapmaya karar verirseniz, önce biraz araştırma yapın ve bir profesyonel, önceki müşterilerden iyi geribildirim alan ve e-ticaret konusunda zengin bilgi birikimine sahip bir kişi tuttuğunuzdan emin olun. Bulabileceğiniz en ucuz e-Ticaret uzmanını işe almaktan kaçının, “sizin için ne ödeme yaparsınız” ifadesi burada özellikle doğrudur, işinizin başarısı bir e-Ticaret uzmanına sahip olmaya bağlıdır, bu yüzden en iyisini işe almak çok önemlidir.

Global e-Ticaret istatistikleri
İngiltere, e-Ticaret söz konusu olduğunda önde gelen ülkelerden biridir ve son yıllarda geleneksel perakende satışlar azalmaya devam ederken çevrimiçi işlemlerde önemli bir artış gördük.

Veriye Dayalı E-ticaret – Infographic

AmeriCommerce ekibi tarafından Veriye Dayalı E-ticaret Infographic

Gördüğünüz gibi, iş potansiyeli ve e-Ticaret’te kariyer fırsatı olağanüstü. Ayrıca, İngiltere pazarındaki çok olumlu ve cesaret verici verileri görmekten memnuniyet duyuyoruz.

Kaynak Backlinko

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Dilerseniz Çerez-Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz. Kabul Gizlilik Politikasını Oku