Twitter + Customer Service: Why YOU Should Be on Twitter

Markanız için bir Twitter pazarlama stratejisi nasıl oluşturulur?

Twitter pazarlaması, en deneyimli sosyal pazarlamacılar için bile karmaşık bir kanal haline geldi. Twitter, insanların her düşüncelerini paylaşabilecekleri, markaların kitleleriyle gerçek zamanlı olarak konuşmalarını sağlayan güçlü bir pazarlama platformunda yer aldı. Aylık 321 milyondan fazla aktif kullanıcısıyla, şirketlerin neden bu süreden sonra Twitter’ı kullanmaya devam ettiğini görmek kolaydır. Ancak artık en son trend olan konu hakkında zaman zaman Tweet yazmak yeterli değil. Diğer tüm sosyal medya platformlarında olduğu gibi, Twitter’da pazarlama başarısı bulmak, kitlenizi öne çıkarmak ve kitlenizi etkileşimde tutmak için stratejik planlama ve niyet gerektirir. İşletmenizi pazarlamak, kitlenizle etkileşime girmek ve genel sosyal medya hedeflerinize ulaşmak için platformu kullanmak için Twitter’ı kullanmanın en iyi yolları hakkında konuşalım.

Pazarlama için Twitter nasıl kullanılır?
İlk bakışta Twitter’ı kullanmanın tek yolu sadece görünüp tweet göndermeye başlamak gibi görünebilir. Bol miktarda içerikle hazırlıklı olmak isterken, başarılı işletmelerin platformda öne çıkmak ve bunları kendi yararlarına kullanmak için kullandıkları bazı stratejiler vardır. Herhangi bir markanın platformdan en iyi şekilde yararlanmak için kullanabileceği bazı Twitter pazarlama ipuçlarına bakalım. Bu stratejilerden biri göze çarparsa, bu bağlantılarla sağa atla.

İçindekiler
Twitter hesabınızı denetleyin
Twitter sesinizi bulun
Hashtagleri ve eğilimleri kullanma
Twitter reklamlarını kullanın
Ne zaman Tweet yapacağınızı öğrenin
Tweetleri vaktinden önceden planlayın
Takipçilerinizle etkileşime geçin
Ölçülebilir hedefler belirleyin
Twitter’ı tüm sosyal pazarlamanıza dahil edin
Ek Twitter pazarlama kaynakları
Twitter hesabınızı denetleyin
Twitter sesinizi bulun
Twitter hashtag’lerini ve trendlerini kullanın
Twitter reklamlarını kullanın
Ne zaman Tweet yapacağınızı öğrenin
Tweetleri vaktinden önceden planlayın
Takipçilerinizle etkileşime geçin
Ölçülebilir Twitter hedefleri belirleyin
Twitter’ı genel sosyal medya içerik stratejinize dahil edin
Ek Twitter pazarlama kaynakları
Twitter hesabınızı denetleyin
Zaten mevcut bir Twitter profiliniz varsa, yapılacak ilk şey bir Twitter denetimi çalıştırmaktır .

Twitter analizinizin ayrıntılı bir incelemesini yaparak, Twitter profilinizde neyin işe yarayıp neyin işe yaramadığını değerlendirin . Twitter analiz araçları aşağıdakilere izin vererek yardımcı olur:

Hashtag performansını analiz etme
Bireysel Tweet performansını analiz etme
Bireysel Twitter kitlenizi analiz edin
Hangi Tweet’lerin en iyi performansı gösterdiğini bulmak, kitlenizin en çok görmek istediği içerik türü hakkında bir fikir verecektir. Bu bilgileri, Tweet’lerinize ulaştığınız erişimi ve etkileşimi en üst düzeye çıkaracak bir strateji oluşturmak ve kitlenize içeriğinizde aradıklarını vermek için kullanabilirsiniz.

Twitter profilinizi denetlemenin bir yolu, analizlerinizi manuel olarak incelemektir. Bunu Twitter profilinize giriş yaparak, Twitter Analytics kontrol panelinize giderek, “Tweet’ler” sekmesini seçerek ve verilerinizi belirli bir tarih aralığı için dışa aktararak yapın.

Twitter analizi gösterge tablosu

Twitter profilinizi yönetmek için Sprout Social kullanıyorsanız , Sprout’un Raporlar sekmesindeki diğer sosyal medya verilerinizin hemen yanında Twitter Analytics’inize erişebilirsiniz .

Sprout Social Product Analytics Twitter Anahtar Kelime Raporu Görüntüsü

Twitter sesinizi bulun
Twitter’daki kitleler, Tweet’in gerçekte seslerine sadık kaldığı markaları arıyor. Twitter’daki kitlelere hitap etmek için son trendlere atlamak kolay olabilir, ancak bunu marka sesinizi kaybetme pahasına yapmayın. Twitter varlığınız LinkedIn veya Facebook’tan daha eğlenceli ve rahat olsa da, yine de otantik ve bir bütün olarak marka sesinizle tutarlı olmalıdır.

Wendy’s, marka kişiliğine sadık kalırken, marka sesini Twitter’da çivilenmiş bir markadır. Marka olarak kim olduklarına sadık kalırken güncel trendlerle biraz eğlenmekten korkmuyorlar.

İlgi çekici bir marka sesi önemlidir, ancak yalnızca alakalı kalmak adına trendlere atlamayın. Twitter kullanıcıları özellikle dikkat çekmek amacıyla bir markanın orijinal olmadığında zekice davranıyorlar.

Twitter hashtag’lerini ve trendlerini kullanın
Hashtagli tweetler, hashtag içermeyen Tweet’lerden neredeyse iki kat daha fazla nişan alır. Bu heyecan verici bir istatistik, ancak bu Tweetleri gördüğünüz her hashtag ile yüklemeniz gerektiği anlamına gelmez. Hashtag’ler, markanızı söyleyeceklerinizle ilgilenebilecek yeni kitlelere tanıtmanın harika bir yoludur. Bazı markalar belirli bir kampanya için hashtag’ler oluşturur ve bu hashtag’i tek tek Tweetleri etiketlemek için kullanır veya kitlelerini Tweet’leri bu hashtag ile paylaşmaya teşvik eder.

2014 Siyah Cuma günü Kohl, #KohlsSweeps Twitter yarışmasıyla heyecanlı alışveriş yapan kişiler arasında tonlarca katılım sağlayarak tarih yazdı. Katılımcılar, hediye kartları ve diğer ödüller kazanma fırsatı için son pop kültürü olaylarıyla ilgili trivia sorularını cevaplamaya teşvik edildi. Bir hafta süren Twitter kampanyası sırasında Kohl , Twitter sayfalarında 450.000’den fazla etkileşim, 370 bin Twitter’dan bahsetti ve 255MM’nin üzerinde potansiyel gösterim gördü

Bu kampanya sırasında gördükleri başarı, profillerine dikkat çekmek ve takipçileri Twitter’da onlarla etkileşimde bulunmaya teşvik etmek için her yıl benzer kampanyalar oluşturmalarına ilham verdi.

Ne yayınlayacağınızı düşünemediğiniz zamanlarda Sprout’un Trendler Raporu, Twitter’da sektörünüzdeki hashtag’leri, trend olan konuları ve etkileyicileri izlemenize yardımcı olur.

Sprout Social Product Analytics Twitter Trendler Raporunun Resmi

Twitter reklamlarını kullanın
Twitter’da ücretli reklamlar kullanmak , kitlenize organik erişim beklemekten daha doğrudan bir şekilde ulaşmak için harika bir yoldur. Tanıtılan Tweet’ler erişiminizi daha hızlı bir şekilde artırabilir.

Ayrıca, markanızı veya hashtag’lerinizi takip etmese bile kullanıcıların profilinizi keşfetmelerine izin verir. Tanıtılan bir Tweet’i kullandığınızda, Tweet’leriniz, ilgi alanlarınızı kitlenizle paylaşan kişilerin zaman çizelgelerini gösterir. Tanıtılan Tweet’in gönderilmesini istediğiniz sürece aylık bir ücret ödersiniz. Kullanıcılar, tanıtılan Tweet’lerle organik içerikle etkileşime girdiği şekilde etkileşime girebilir.

Tek fark, tanıtılan Tweet’lerin işaretlenmiş olmasıdır, böylece kullanıcılar bunun ücretli bir reklam olduğunu şeffaf bir şekilde bilirler.

Aşamalı kullanımlar, rakiplerinin fiyatlandırma özelliklerini tanıtmak için Tweetler’i tanıttı. Reklamlar markaları için geçerlidir ve aşırı derecede tanıtım amaçlı değildir. Aslında, Progressive kullanmamalarına rağmen, kullanıcıları en iyi sigorta oranlarını bulmak için web sitelerine gitmeye teşvik ederler.

Twitter pazarlama örneği

Twitter reklamcılığında tamamen yeniyseniz bu kılavuza göz atın .

Ne zaman Tweet yapacağınızı öğrenin
En fazla pozlama için gönderilecek en iyi genel zaman Çarşamba 09:00 ve Cuma 09:00’dır. Gönderilecek en iyi günler Salı ve Çarşamba’dır. Gönderilecek en kötü gün, platformda çok az katılım olan Cumartesi günü.

Tutarlı bir etkileşim için, gönderilerinizin çoğunun pazartesiden cumaya 08: 00-16: 00 arasında planlanması önerilir

Sprout’un ViralPost ™ özelliği, kitlenizin etkinliğine bakar ve takipçilerinizin ne zaman aktif olduğuna bağlı olarak güncellemeleri paylaşmanız için en uygun zamanları bile seçer.

Tweetler silinmedikçe profilinizde sonsuza kadar kalsa da, Twitter o kadar hızlı hareket eder ki, 30 dakika önce Tweetlediğiniz bir şey takipçileriniz için çok iyi görünmez olabilir. Wiselytics tarafından yapılan bir araştırmaya göre, bir Tweet’in yarı ömrü 24 dakikadır. Tweetler, gönderildikten üç saat sonra potansiyel katılımlarının yalnızca% 75’ine ulaşır. Bu, gönderiyi tutarlı ve doğru zamanda Twitter’da başarı bulmanın anahtarı yapar.

2020 sonrası küresel kez twitter

En çok pozlama için en iyi toplam zaman Çarşamba 09:00 ve Cuma 09:00
Gönderilecek en iyi günler Salı ve Çarşamba günleri.
Gönderilecek en kötü gün, platformda çok az katılım olan Pazar günü.
Tutarlı bir etkileşim için, gönderilerinizin çoğunun pazartesiden cumaya 08: 00-16: 00 arasında planlanması önerilir
Sprout’un ViralPost ™ özelliği, kitlenizin etkinliğine bakar ve takipçilerinizin ne zaman aktif olduğuna bağlı olarak güncellemeleri paylaşmanız için en uygun zamanları bile seçer.

Sprout Social Product Publishing Takvim Liste Görünümü Oluştur ile Oluştur Twitter ViralPost

Tweetleri vaktinden önceden planlayın
Oreo’nun ikonik Superbowl karartma Tweet’ini hatırlıyor musunuz?

Doğru zamanda, doğru yerde gerçekleşen böyle tweetler, büyük bir etkileşim ve virallik yaratabilir. Ama şu an bu teşvikler Tweetler kuralın istisnasıdır. Tweet’lerinizin çoğunluğu maksimum erişim için kasıtlı olarak önceden planlanmış olmalıdır.

Tweet için doğru zamanı bilmek, tutarlı bir Tweet akışı planlamayı çok daha yönetilebilir hale getirir. Twitter’da olabildiğince tutarlı olmak önemlidir. En iyi uygulamalar, günde en az bir kez Tweet göndermenizi önerir. Bazı markalar, kitlelerinin önünde kalmak için günde 15 defaya kadar tweet atıyor. En iyi uygulamalar endüstriler arasında farklılık gösterebilir. Bu nedenle twitter’da ne sıklıkta yeni içerik oluşturabileceğinizi ve yayınlayabileceğinizi belirlemek kaynaklarınıza ve sosyal medya stratejinize bağlıdır.

Yayınların tutarlı ve en uygun zamanda çıkmasını sağlamak için içeriğinizi ne zaman yayınlayacağınızı görselleştirmek için Sprout gibi bir platformun kullanılmasına yardımcı olur.

Sprout Social Product Düzenleme Optimum Gönderme Zamanlarıyla Takvim Haftası Görünümü Yayınlama Resmi

Takipçilerinizle etkileşim kurmanın başka bir yolu da sorular sormaktır. Bunu doğrudan Twitter’da bir anket oluşturarak veya sadece bir soru sorarak ve insanların yanıtlarını yeniden tweetleyerek yapabilirsiniz.

Glossier’in Into The Gloss blogu, kitlelerine cilt bakımı rutini hakkında soru sormak için Twitter anketleri şeklinde düzenli olarak sorular sorar. Bu, kitleye cilt bakımı hakkında popüler fikirler hakkında fikir verir ve markaya içeriklerinde kullanabilecekleri değerli araştırma bilgileri verir.

İçerik takviminizin önünde kalmak için bir Twitter planlama aracı kullanmayı deneyin . Sadece ne yayınlayacağınızdan emin değil misiniz? İşte ne Tweetleyeceğimizle ilgili kılavuzumuz .

Takipçilerinizle etkileşime geçin
Twitter, kitlenizle iki yönlü bir iletişim kanalı oluşturmakla ilgilidir. Kitlenizi Tweet’lerinizle etkileşime geçmeye teşvik eden içerik oluşturmak önemlidir. Ayrıca, markanız hakkında ayrı ayrı tweet atan kişilerle etkileşime girdiğinizden de emin olmanız gerekir. Birisi markanızdan bahsediyorsa veya bir Tweet’e yanıt veriyorsa, birisinin mesajlarına zamanında yanıt vermekten sorumlu olduğundan emin olun. Birçok işletme Twitter’ı destek soruları için bir alan olarak kullanır. Bu nedenle, bu istekleri ele alacak özel bir topluluk yöneticisine sahip olmak, yanıtların çatlaklardan düşmesini önlemeye yardımcı olacaktır.

Asana heyecanla Twitter’dan bahsediyor ve aldıkları hemen hemen her söze yanıt veriyor. Bunun acil bir soru mu yoksa genel bir övgü olması önemli değil. Kullanıcılarının söylediklerine dikkat ettiklerini bildiklerinden emin olurlar.

Sprout’un Önerilen Yanıtlar özelliği, sosyal medyada sık sorulan sorular için hazır yanıtlar oluşturmanıza olanak tanır. Bunlar daha sonra kişisel bir dokunuş için daha fazla düzenlenebilir, ancak sahnelerin arkasındaki profili yöneten kişilere Twitter’da aldıkları her türlü soruları işlemek için basit bir yol sağlarlar.

Sprout Social Product Katılım İletişim Resmi Twitter ile Görüntüle Önerilen Yanıtlar

Takipçilerinizle etkileşim kurmanın başka bir yolu da sorular sormaktır. Bunu doğrudan Twitter’da bir anket oluşturarak veya sadece bir soru sorarak ve insanların yanıtlarını yeniden tweetleyerek yapabilirsiniz.

Glossier’in Into The Gloss blogu, kitlelerine cilt bakımı rutini hakkında soru sormak için Twitter anketleri şeklinde düzenli olarak sorular sorar. Bu, kitleye cilt bakımı hakkında popüler fikirler hakkında fikir verir ve markaya içeriklerinde kullanabilecekleri değerli araştırma bilgileri verir.

Ölçülebilir Twitter hedefleri belirleyin
Twitter pazarlama stratejinizin planınızı takip edecek ölçülebilir hedefler oluşturması gerekir. Tweet yayınlamak ve en iyisini ummak yerine Twitter için hedefler ve hedefler belirleyin. Bu hedefler, işletmenizin genel pazarlama hedeflerine ulaşmasına yardımcı olmalıdır. Twitter hedefleri şunları içerebilir:

Marka bilinirliğini artırmak için katılımlı bir takip oluşturmak
Trafiği bir teklif veya e-posta listesine yönlendirerek olası satış oluşturma
Blog içeriğine bağlantılar göndererek web sitenize gelen trafiği artırmak
Twitter’da mükemmel müşteri hizmeti sağlayarak marka sadakati oluşturma
Etkileyiciler ve endüstri düşünce liderleriyle daha fazla bağlantı oluşturmak için ağ oluşturma
Twitter hedeflerinizi belirledikten sonra, bu hedefleri ölçmek için her ay zamanı ayırın. Ardından, stratejinizle neyin işe yarayıp neyin ince ayar yapılması gerektiğini analiz edebilirsiniz. Etkinliğinizi ölçmek ve hedefinizin ilerlemesini izlemek için Sprout gibi bir sosyal medya yönetim platformunun kullanılmasına yardımcı olur .

Markanız için en iyi Twitter hedeflerini belirlemek için daha fazla yardıma mı ihtiyacınız var? İzlemeniz gereken Twitter metrikleri hakkındaki blogumuza göz atın .

Twitter’ı genel sosyal medya içerik stratejinize dahil edin
Sağlam bir sosyal medya içerik stratejisine sahip olmak, sosyal medya profillerinizin her birinden aradığınızı görselleştirmenize ve her bir ağdaki varlığınızdan en iyi şekilde yararlanmanıza olanak tanır. Özellikle büyük kuruluşlar her sosyal ağı yöneten farklı bir ekiple kendilerini bulabilirler. Twitter sosyal medya stratejiniz, genel sosyal medya içerik stratejinizle uyumlu olmalıdır. Takımlar arasında işbirliği yapmanıza ve sosyal medyayı yöneten herkesin takip edebileceği standartlar oluşturmanıza olanak tanıyan Sprout Social gibi bir sosyal medya yönetim platformu kullanmak harika bir fikirdir.

Sprout Social Product Nişan İletişim Resmi Resmi Twitter ile Yanıtla Görev Oluştur

Her markanın Twitter pazarlama stratejisi, işletmelerine ve sektörlerine özgü olacak. En iyi uygulamaları takip etmek, unutulmaz ve işletmenizin hedeflerine ulaşmasına yardımcı olan bir Twitter varlığı için bir temel oluşturabilir.

Ek Twitter pazarlama kaynakları
Bu, Twitter pazarlamasında başarı yoluna devam etmenize yardımcı olsa da, kontrol etmeye devam etmeniz gereken birçok özel Twitter pazarlama konusu hakkında yazdık!

Kaynak Backlinko

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Dilerseniz Çerez-Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz. Kabul Gizlilik Politikasını Oku