Küçük İşletmeler Sanal Hayata Uyum Sağlamanın 6 Yolu

Sanal yaşama uyum sağlamak bazı açılardan serindir.

Pijamalarınızda çalışıyorsunuz ve çok fazla (çok) atıştırmalık yiyorsunuz.

Öte yandan, ofiste geçici olarak bilgisayarınızı pencereden dışarı atmanız için ilham veren, basit bir görevi çöküp yanan bir şey haline getirerek öngörülemeyen birçok zorluk ortaya çıkabilir.

Hepimiz bu deneyimlerin her ikisine de sahibiz ve atıştırmalıklarımız her zaman sorunlarımızı çözmemesine rağmen, sadece geçici olsa bile bizi daha iyi hissettirmek için harika bir iş çıkarıyorlar.

İşletmeler sanal yaşama adapte olurken, bu bilinmeyen sularda dolaşan küçük işletmelerde kalıplar görmeye başlıyoruz.

İşte küçük işletmelerin sanal yaşama adapte olmalarının 6 yolu.

# 1: Uzaktan çalışma politikalarını iletiyorlar
Tıpkı pazarlamada olduğu gibi, insanların ne yapmalarını istediğimizi bildiğini asla varsayamayız. Harekete geçirme ifadenizi kopyanıza açıkça yerleştirmezseniz, dönüşüm oranlarınız tanınır. Aynı şey, uzak bir ekibe geçerken de olabilir .

Uzaktan çalışma politikalarınızla hızlı bir belge oluşturarak çalışanlarınıza kendilerinden ne beklendiğini ve tüm yönetimden neler bekleyebileceklerini gösterin. Size kesinlikle çalışanları zaman takibi yapmaya ve her hareketlerini izlemeye zorlamanızı söylemiyoruz – uzaktan çalışma politikasının amacı bu değil. Uzak bir ilke, ofis yönergeleriniz gibidir, ancak ev ortamından çalışmak içindir. Şirketi ilk hedeflerine taşımak için onlardan neye ihtiyacınız olduğunu ve karşılığında sizden neler bekleyebileceklerini gösterir.

# 2: Takımlarını nasıl güncel tutacağını buluyorlar
Birlikte öğle yemeği molası veya su soğutucu konuşması olmadan, çalışanlar ofisteyken olduğu kadar kolay “bilen” olmayacaklardır. Çalışanların kullanılan yeni araçlar (örn. Yakınlaştırma ve Google Hangouts), güncellenmiş stratejiler, mevcut proje durumları vb. İle ilgili güncelleme yapmaları için trenin ilerlemesini sağlamak çok önemlidir.

Bir ekip güncellemesini tüm ekip üyeleriyle bir Slack Channel veya e-posta yoluyla herkese gönderilen bir Cuma bülteni olarak oluşturabilirsiniz. DigitalMarketer’de Ryan Deiss’in haftalık olarak yazdığı dahili bir e-posta bültenimiz var ve yine de haftalık genel toplantılarımız var. Bu, tüm takımların neler olduğunu “bilmesini” sağlar ve şu an her zamankinden daha önemlidir.

DigitalMarketer Eğitim Kütüphanesine Ücretsiz Erişim
# 3: Olumlu bir deneyim yaratıyorlar
Bu hem kişisel hem de profesyonel olarak son derece zor bir zaman olsa da, karanlık bir bulut altında çalışmak herkes için ideal değildir. Şu anda yoğun kişisel deneyimlerle uğraşan çalışanlar anlaşılır bir şekilde bu ipucunun dışında bırakılabilir, ancak çalışmaya devam edebilenler için, genel refahlarına yardımcı olmak için elinizden geleni yapmak istersiniz.

Örneğin, her Zoom toplantısı için sanal yaşama çok hızlı adapte olma baskısını ortadan kaldıran bir tema oluşturmak. Tema, belirli bir nesneyi sohbete (ör. Güneş gözlüğü, komik şapka veya bir bitki) getirmek veya arka planınızı favori bir atıştırmalık haline getirmek olabilir.

Bunların hiçbiri özellikle üretken olmasa da – bunu anlıyoruz – mesele bu değil. Mesele, ekibinize bir çok küresel kaosun ortasında rahatlama sağlamaktır.

# 4: Yeni haberler geldikçe stratejileri ve hedefleri güncellemek için zaman yaratıyorlar
Haber döngüsünün şu anda bir günlük raf ömrü var gibi görünüyor ve iş hedeflerimiz aynı şekilde hissediyor. Bir ay önce, iş hedeflerimiz bugünkünden çok farklıydı. Evden çalışmaya adapte olurken, güncellenmiş strateji ve hedeflere de adapte oluyoruz.

Küçük işletmeler, gerektiğinde stratejileri güncellemek için sanal alan oluşturarak sanal hayata uyum sağlıyor. Şu anda herkesin hangi hedeflerin hala gerçekçi olduğunu ve hangilerinin ertelenmesi gerektiğini bilmesini sağlamak için amirler, yöneticiler ve yöneticilerle yakınlaştırma toplantıları şu anda inanılmaz derecede önemlidir.

# 5: Yeni şeyler denemeye açıklar (düzenli olarak)
Tek bir hıçkırık olmadan sanal yaşama adapte olmuş bir işseniz, yenilmez misiniz? Sanal olmak, mevcut araç yığınımıza birçok yeni aracın eklendiği anlamına gelir. Bu araçlardan bazılarının mevcut iş akışlarımıza getirilmesi gerçekten kolaydır ve bazıları… biraz daha zordur.

Uzaktan çalışmaya adapte olurken iş hedeflerinize doğru ilerlemenin anahtarı, iş akışınıza eklediğiniz araçlar söz konusu olduğunda mümkün olduğunca esnek olmaktır. Yeni araçlar eklemek çok önemli olacak, ancak bir aracın umduğunuz şekilde size yardımcı olmadığını ve olabildiğince hızlı bir şekilde başka bir araca geçtiğinizi fark etmek.

6: Müşterilerinin ihtiyaçlarına uygun yeni teklifler, içerik ve ürünler de sanal hayata uyum sağlıyorlar
Evden çalışmaya adapte olmanın bir parçası üzerinde çalıştığınız şeyi adapte etmektir. E-posta kuyruğunuzda planladığınız teklifler, dün olduğu kadar bugün alakalı olmayabilir.

Çok hızlı değişen bir ortama uyum sağlamak için işletmeler, ekiplerini, hedeflerini ve tekliflerini, içeriklerini ve ürünlerini uyarlamaya odaklanmıştır . Örneğin, DigitalMarketer Lab üyeliğimizi Mart ayı boyunca ücretsiz olarak açtı. 60.000’den fazla yeni Lab kaydı aldık . Topluluğumuza hizmet eden ve kırılgan zamanlarda ödeme konusunda endişelenmeden dünya çapında yeni pazarlamacılar yetiştirebildiğimiz için heyecanlı bir teklif sunabildik.

Evden çalışmak küçük işletmeler için büyük bir değişim olabilir. Kimse şu anda ne yaptığını tam olarak bilmese de, işletmeler bilinmeyene yaslanabilir ve sürekli adaptasyon zihniyetini koruyabilir.

Ve tam bir aperatif dolabı.

Aperatifler bir sürü.

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Dilerseniz Çerez-Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz. Kabul Gizlilik Politikasını Oku