LinkedIn’i B2B Pazarlama Aracı Olarak Kullanma: 4 Tavsiyeler

B2B sosyal medya pazarlama başarısının sırrını öğrendikten sonra işe koyulmanın zamanı geldi. İşletmeler arası sosyal ağ için LinkedIn, eylemin olduğu yerdir!

LinkedIn , dünya çapında 450 milyondan fazla işletme profesyoneli tarafından kullanılan büyük sosyal ağ web sitelerinin en profesyonelidir. Bir işletmenin sosyal medya adaylarının% 80’inden fazlasından sorumludur! Ve büyük ölçüde B2B bağlantılarına odaklandığından, LinkedIn sosyal medya pazarlama stratejinizin büyük bir parçası olmalıdır.

LinkedIn en temel düzeyde kişisel bir profil oluşturmanıza ve tanıdığınız veya bilmek istediğiniz diğer profesyonellerle bağlantı kurmanıza olanak tanır. Bağlantılarınız profillerini güncellediği için düzenli olarak durum güncellemeleri alırsınız. Ayrıca, kişilerin şirketinizin güncellemelerini takip etmesine izin vermek için şirketiniz için bir LinkedIn profili oluşturabilirsiniz.

LinkedIn’in en güzel özelliklerinden biri, birisiyle başkalarıyla nasıl bağlandığınızı kolayca görmenizi sağlayan “altı derecelik ayrılık” yaklaşımıdır. Potansiyel müşterilerinize veya müşterilerinize ne kadar yakından bağlandığınızı ve rekabetiniz dahil başkalarıyla ne kadar bağlantılı olduklarını görünce şaşırabilirsiniz.

Sonuçta LinkedIn, B2B potansiyel müşteri üretimi için çalışıyor. LinkedIn’i bir sonraki seviyeye taşımak ve bir pazarlama aracı olarak kullanmak için aşağıdaki önerileri uygulamaya koyun.

1. LinkedIn Profilinizi Geliştirin
LinkedIn profilinizi steroidler üzerinde etkileşimli bir özgeçmiş olarak düşünün. İş deneyiminiz ve eğitiminiz hakkındaki bilgileri listelemenin yanı sıra LinkedIn, deneyiminizi sergileyen etkileşimli yeteneklerle profilinizi geliştirmenize olanak tanır.

Durum Güncellemeleri: Bağlantılarınızı olaylarınız hakkında bilgilendirmenin en iyi yollarından biri, durum güncellemeleri, bağlantılarınızın yararlı bulacağını düşündüğünüz kısa ifadeler göndermektir. Web sitenizdeki veya üçüncü taraf Web Sitelerindeki ilgili içeriğe resimler ve bağlantılar içerebilir. LinkedIn topluluğunda aktif görünmek için düzenli olarak kullanışlı ve işlem yapılabilir durum güncellemeleri yayınlayın.
Makaleler : LinkedIn makalenizi profilinizde kolayca yayınlamanızı sağlar. Bu, kendinizi bir düşünce lideri olarak kurmanın ve LinkedIn topluluğunuza maruz kalmanın harika bir yoludur.
Videolar ve Sunular : SlideShare’e veya YouTube’a video veya sunu yayınlarsanız, bu değerli içerik öğelerini LinkedIn profilinizde görüntüleyebilirsiniz.
Öneriler : LinkedIn, bağlantılarınızdan öneriler istemenizi kolaylaştırır. Uzmanlığınızı ve deneyiminizi vurgulayan parlayan öneriler koleksiyonu profilinizi önemli ölçüde geliştirecektir.
Projeler : Vurgulamak istediğiniz başarılı projeleriniz varsa, açıklama, bağlantı ve birlikte çalıştığınız ekip üyeleri de dahil olmak üzere projelerinizi yayınlayın.
Beceriler ve Uzmanlık : Başkalarının güçlü yönlerinizi anlamasına ve bulunabilme yeteneğinizi geliştirmesine yardımcı olmak için profilinizde becerilerinizi ve uzmanlığınızı listeleyin. Bağlantılar, onay mührünü sağlayarak yeteneklerinizi destekleyebilecektir.
Yayınlar : Yazdığınız veya çalışmanızı öne süren yayınları gösterin.
Gönüllülük ve Nedenleri : Desteklediğiniz ve iş dışında önem verdiğiniz organizasyonları listeleyin.
Patentler, Kurslar, Test Puanları, Sertifikalar, Diller ve Ödüller : En önemli başarılarınızın tümü bağlantılarınızı görmeniz için sunulabilir.
2. Şirket Sayfası Oluşturun
Şirketinizin hikayesini anlatmak, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi sergilemek, takipçileriyle güncellemeleri paylaşmak ve yeni çalışanlar işe almak için bir şirket sayfası oluşturun. Şirket sayfanız şunları içerebilir:

Banner Resmi : Banner resmi, kullanıcıların şirket sayfanızı ziyaret ettiklerinde ilk görecekleri şeydir. Şirketinizin markasını ve tasvir etmek istediğiniz görüntüyü yansıtan bir tane tasarlayın.
Ürünler ve Hizmetler: Zengin açıklamalar, resimler, özellik listeleri, YouTube videoları ve bağlantılar dahil ürün ve hizmetlerinizi öne çıkarın.
Durum Güncellemeleri : Şirket sayfanızdaki durum güncellemeleri, web sitenizdeki içeriğe, ayrıntılara bağlantı içeren içerik sunabilir. Ücretli olarak sponsorlu güncellemeler aracılığıyla güncellemelerinizi LinkedIn topluluğunda da tanıtabilirsiniz. Anahtar, güncellemeleri düzenli olarak yayınlamaktır.
Kariyer Olanakları : Bir ücret karşılığında, yeni çalışanları işe almak için açık pozisyonlar yayınlayabilirsiniz.
3. LinkedIn Topluluk Özelliklerinden Yararlanın
Profilinize ve şirket sayfanıza ek olarak LinkedIn, aşağıdakiler de dahil olmak üzere diğer LinkedIn kullanıcılarıyla iletişim kurmanıza ve ortak çalışmanıza olanak tanıyan bir dizi topluluk özelliği sunar:

Gruplar : LinkedIn Grupları, bilgi sahibi olmanıza ve ilgi alanlarınızı paylaşan insanlarla iletişim halinde olmanıza yardımcı olur. Kendi LinkedIn gruplarınızı oluşturabilir veya ilgi alanınıza veya uzmanlığınıza odaklanan istediğiniz sayıda gruba katılabilirsiniz. Çeşitli LinkedIn gruplarındaki tartışmalara katılarak etki ortamınızı genişletin.
Etkileyenler : LinkedIn Etkileyenler, hayatın birçok alanında saygın düşünce liderleriyle bağlantı kurmanızı sağlar. Tony Robbins, Guy Kawasaki ve Richard Branson gibi etkileyiciler ve daha az bilinen birçok uzman, blog içeriği şeklinde orijinal içeriğe katkıda bulunuyor. Yayınlarına yorum yapabilir ve kişisel LinkedIn profilinizde durum güncellemeleri olarak paylaşabilirsiniz.
4. LinkedIn’i Pazarlama Aracı Olarak Kullanın
LinkedIn, B2B işinizi büyütmenize ve kariyerinizi geliştirmenize yardımcı olabilecek değerli bir araçtır. Aşağıdaki ipuçları, sonuç elde etmek için bu kaynağı kullanmanıza yardımcı olacaktır:

LinkedIn Adresinizi Markalandırın : Bir LinkedIn profili oluşturduğunuzda, garip harflerden oluşan bir koleksiyon gibi görünecek bir LinkedIn Web adresi oluşturur. Adınızla markalı LinkedIn adresi oluşturmak için bu adresi özelleştirebilirsiniz. LinkedIn adresim https://www.linkedin.com/in/bobdestefano .
Uzman Olun : Kendinizi uzman ve düşünce lideri olarak kurmak için eğitim durumu güncellemeleri yayınlayın ve LinkedIn grup tartışmalarına aktif olarak katılın.
Sıcak Arama Satış Beklentileri : Satış yapıyorsanız, LinkedIn’i sıcak arama aracı olarak kullanabilirsiniz. Ulaşmak istediğiniz bir olasılık varsa, bunları LinkedIn’de bulun ve onlara ne kadar yakından bağlı olduğunuzu görün. LinkedIn bağlantılarının etkin bir listesi varsa, büyük olasılıkla potansiyel müşteriden yalnızca iki veya üç bağlantı uzaktasınız. Bağlantılarınızdan birinden bir tanıtım istemek için LinkedIn’in tanıtım özelliklerini kullanın.
Rock Star Çalışanlarını Bulun : Başarılı iş adamları her zaman gelecekteki başarılarını sağlayacak değerli çalışanlar bulmak ister. LinkedIn’in işe alım aracı, geleneksel işe alım web sitelerinden çok daha etkili olabilir, çünkü adayları deneyim ve uzmanlığa göre hedefleyebilirsiniz.
Bağlantılarınızı Güncel Tutun : Birisiyle her karşılaştığınızda, LinkedIn’de onlarla bağlantı kurun. Etkinizi arttırmanın ve başarılarınızda bağlantıları hızlandırmak için harika bir yol. En iyi sonuçlar için giriş mesajınızı kişiselleştirdiğinizden emin olun.
İşimi büyütmek için LinkedIn’i günlük olarak kullanıyorum. LinkedIn stratejime ilk elden bakmak için benimle https://linkedin.com/in/bobdestefano adresinden bağlantı kurun .

Daha fazla sosyal medya rehberliği için B2B sosyal medya pazarlama e-kitabımıza göz atın . Üreticiler, distribütörler ve B2B servis sağlayıcıları için sosyal medya başarısı için adım adım kılavuz.

Ek yardım için benimle ücretsiz danışmanlık isteyin , Bob DeStefano.

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Dilerseniz Çerez-Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz. Kabul Gizlilik Politikasını Oku