Instagram Pazarlama İçin Çok Özel 10 İpucu

Şubat 2019 itibariyle Instagram , 500 milyonu her gün takipçilerini hızlı bir şekilde güncellemek için Hikayeler kullanan 1 milyardan fazla aktif kullanıcıya sahiptir .

Instagram’ın eskiden Facebook’un insanların ramenlerinin resimlerini filtreleyeceği küçük ve olgunlaşmamış kız kardeşi olduğuna inanmak zor. Artık işletmeler Instagram’ı ana gelir getirici araçlarından biri olarak benimsedi. Bugün Instagram’ın 2 milyondan fazla reklamvereni ve 25 milyon iş profili var !

instagram-pazarlama-şeftali-kamyon
Via Instagram .

Alarmımın çalmaya başladığı anı iPhone’umda hızlıca kaydırdığımı ve hemen Instagram uygulamasını açtığımı itiraf etmekten biraz utanıyorum. Güne başlamak için görsel beslememde gezinmeyle ilgili çok hoş ve bağımlılık yapan bir şey var. Değerli bir şey olduğunda kalbe iki kez dokunmak canlandırıcıdır. Evet, güne bir ekranın önünde başlamayı önleyen tüm sağlık çalışmalarını okudum, ancak tekmeyi başaramadığım için suçlu bir zevk (belki de Yeni Yıl karar listeme eklemek için).

Neyse ki, yalnız değilim! Sık sık benim oda arkadaşım kendi hesapları var bahsetmiyorum, yatakta onun beslenmesi ile kaydırma oda arkadaşı yakalamak (babam son zamanlarda bana tüm takipçileri listesini okumak – çok uzun sürmedi).

2019’da Instagram Demografileri
Ama Instagram’da kim var ? Öncelikle Harry Styles’ı takip eden bir demografik mi yoksa üst sınıf, satranç oynayan bir emeklilik topluluğuna mı bakıyoruz? Demografik özellikler farklılık gösterir, ancak daha genç bir kitleye yaslanır; 18-34 yaş aralığında (% 64), daha sonra 35 ila 54 yaşlarında (% 25), daha sonra 13 ila 17 yaşlarında olan kullanıcıların en büyük yüzdesi (% 6) ve 65 yaş üstü yetişkinlerin sadece% 5’i (annem bu% 5’in üyesi oluyor!).

Hedeflediğiniz kitle bu değilse, yine de sosyal ağı yararsız bir fırsat olarak görmemelisiniz. Her yıl 54 yaşın üzerindeki yetişkinlerin Instagram bandwagonuna atlayacağını tahmin ediyorum.

Bunu neden tahmin ediyorum? Çünkü Instagram’ın ana şirketi Facebook’ta olan tam olarak buydu. Birçoğunuzun bildiği gibi, Facebook Harvard’da başladı, ülke çapındaki diğer sarmaşık liglerine ve kolejlerine yavaşça dallandı ve şimdi geniş bir uluslararası mevcudiyete sahip ve her yaş, cinsiyet, ırk ve inanç demografisini içeriyor. (Ailenizin Facebook’ta olduğuna bahse girmeye istekli olurum.) Ayrıca, Instagram’ın Facebook’a ait bir şirket olmasıyla, bu sadece platform için büyümeyi hızlandıracak: Facebook’un günde 1,5 milyar aktif kullanıcı kitlesi var ve Şaşırtıcı bir şekilde büyümeye devam eden aylık 2,3 milyar aktif kullanıcı.

Göre Pew Araştırma Merkezi , Instagram kullanıcılarının bir çoğunluğu kentsel alanlarda (% 42) yaşamaktadır, kullanıcıların% 34 banliyölerde yaşayan ve ülkede kullanıcıların% 24. Amerikalı yetişkinler arasında kadınların% 39’u Instagram, erkeklerin% 30’u Instagram kullanıyor. Ancak, kesinlikle Instagram’ın kullanıcı tabanına baktığınızda , erkekler ve kadınlar arasında neredeyse 50/50 bölünür.

Ayrıca en fazla Instagram kullanıcısına sahip ülkelere bakmak da anlayışlı :

Amerika Birleşik Devletleri: 120 milyon (Amerikan nüfusunun% 37’si)
Hindistan: 75 milyon (Hindistan nüfusunun% 6’sı)
Brezilya: 69 milyon (Brezilya nüfusunun% 33’ü)
Endonezya: 62 milyon (Endonezya nüfusunun% 23’ü)
Türkiye: 38 milyon (Türk nüfusunun% 48’i)
Rusya: 37 milyon (Rus nüfusunun% 26’sı)
Japonya: 27 milyon (Japon nüfusunun% 21’i)
İngiltere: 24 milyon (İngiliz nüfusunun% 36’sı)
Meksika: 22 milyon (Meksika nüfusunun% 17’si)
Almanya: 20 milyon (Alman nüfusunun% 24’ü)
restoranlar için instagram
Yani, herhangi biri olan herkes Instagram’a katılıyor veya katılma olasılığı varsa, neden işiniz olmasın? Günde birkaç dakika ve hatta haftada birkaç gün ayırabiliyorsanız, Instagram’ın öncelik listesine eklenmesi gerekir. Restoran pazarlaması veya zanaat pazarlaması gibi görsel veya yaratıcı bir sektördeyseniz Instagram pazarlama özellikle güçlü olabilir .

Bu yazıda önce Instagram’da reklam yayınlamanın mevcut durumunu keşfetmek ve ardından herhangi bir işletmenin (evet, platformda harcamak için 0 pazarlama doları olanların bile) Instagram’ı etkili bir şekilde entegre etmek için kullanabileceği 10 ipucuna dalmak istiyorum. sosyal medya pazarlama planı .

Instagram’da Reklam Verme
Instagram’da reklam yayınlamaya ne dersiniz? Instagram herkes için reklam ayrıcalıklarını yayınlamak için yavaşken, bugünlerde bir iş profiliniz olduğu sürece Instagram’da bir reklam yayınlayabilirsiniz .

Instagram, herkese reklam yayınlamak için zaman ayırdı. Bir eski Blog yazısı “Amacımız Fotoğraflarda ve birçoğunuz zaten favori markaların zevk video gibi Instagram doğal olarak hissetmek gördüğünüz herhangi reklam yapmaktır.”: Açıklıyor Aslında, yerel görünümlü reklamların platformda en iyi performansı gösterme eğilimi vardır.

Reklamverenlerin artık aşağıdakileri içeren 5 reklam seçeneği var :

Fotoğraf reklamlar – standart Instagram yayın biçiminiz
Video reklamlar – yukarıdakiyle aynı, ancak fotoğraf yerine video içeren
Atlı Karınca reklamları – birden fazla resme izin veren bir slayt gösterisi reklamı
Hikaye reklamları – bunlar Instagram’ın feed’in üst kısmında görülen Snapchat reklamları sürümüdür
Koleksiyon reklamları – kullanıcıları ürün teklifleriniz doğrultusunda yönlendiren bir katalog reklamı
Instagram Reklamlarına Neden Yatırım Yapmalısınız?
Instagram’a göre , insanların% 60’ı platformda yeni ürünler keşfettiklerini söylüyor ve kullanıcıların% 20’si her gün bir iş profilini ziyaret ediyor. Ayrıca, en popüler Instagram Hikayelerinin% 33’ü sizinki gibi işletmeler tarafından paylaşılıyor. Facebook reklamlarına benzer şekilde, bir yayının arkasına biraz para atmak markanız için daha fazla pozlamaya ve yayınınızı kimlerin görebileceği üzerinde daha fazla kontrole neden olur.

instagram-pazarlama-temel-istatistik
Instagram üzerinden.

Reklamverenlerin gerçekten üzerinde durması gereken şey, Instagram’ın Facebook’un demografik verilerini uygun taraflara reklam sunmak için kullanmasıdır . Bu, aracı niş bir kitleyi hedeflemek isteyen reklamverenler için süper değerli kılıyor, çünkü Facebook zaten iyi bir geçmişe ve kapsamlı demografik hedefleme seçeneklerine sahip.

Daha ikna edici bir şekilde ihtiyacınız varsa , benzer işletmelerin reklamlarla başarıyı nasıl gördüğüne dair hikayeler bulmak için endüstri, hedef, ürün, bölge ve işletme boyutuna göre sıralayabileceğiniz Instagram’ın başarı öyküleri sayfasına göz atın .

seyahat markaları instagramı nasıl kullanır
Seyahat markaları Instagram’da nasıl pazarlama yapıyor?

Instagram Reklamının Maliyeti
Ancak bu Instagram reklamlarının maliyeti nedir?

Kullanılan model BGBM’lere (gösterim başına maliyet) dayanmaktadır. Instagram reklamları ortalama olarak Facebook reklamlarından çok daha yüksek etkileşim alırken , bunun bir bedeli var. Leverag Consulting’in kurucusu Keith Baumwald’a göre , Instagram reklamlarının maliyeti Facebook reklamlarından biraz daha yüksek. Baumwald, reklamlar çok iyi hedeflendiğinden, sonunda bir BGBM’ye 5 ABD doları kadar ödeme yapabileceğinizi iddia ediyor.

TBM Stratejisine göre , ortalama Instagram TBM 0,70 TL’dir (Facebook’taki ortalama 0,35 TL’ye kıyasla). Bu rakam 18 ila 44 yaş arasındaki Instagram kullanıcıları, kadınlar ve Apple cihazı kullanıcıları için daha yüksek olma eğilimindedir.

instagram reklam maliyetleri
Parlak tarafta, reklamverenlerin bütçelerinin nasıl tahsis edileceği üzerinde kontrolü vardır. Örneğin, günlük harcama tutarını sınırlamak için günlük bir bütçe veya reklamlarınızı bütçe bitene kadar uzun süre yayınlanacak şekilde ayarlayacağınız bir ömür boyu bütçe arasında seçim yapabilirsiniz.

Instagram reklam harcamanızı kontrol etmenin diğer yolları arasında reklam zaman planlamanızı ayarlama (örneğin, reklamlarınızın yayınlanmasını istediğiniz günün belirli saatlerini belirtebilirsiniz), reklam yayınlama yönteminizi belirleme (bağlantı tıklamaları, gösterimler ve günlük benzersiz erişim) ve teklif tutarınızı (manuel veya otomatik) belirleyebilirsiniz.

Markanızı Oluşturmak ve Hayranlar Kazanmak için 11 Instagram Pazarlama İpucu
Sizi Instagram’ın marka pazarlaması için uzun vadeli değerine ikna ettiğime göre , bir sonraki adım, hesabınızı oluşturmak ve büyüyen takipçi tabanınızla etkileşim kurmak için çekici sloganlar ve hashtag’ler ile ilgi çekici resimler göndermeye başlamaktır .

Boston’daki en iyi puan alan küçük ve orta ölçekli işletmelerin bazılarına göz atarken, çoğunluğunun Instagram varlığı olmadığını ve birçoğunun platformda şirket adını bile almadığını görmek biraz şaşırdı.

Bu, beynimde böyle bir fırsat, çünkü Instagram’ın potansiyel müşterileri, ortakları ve mevcut müşterileri dönüştürmek ve onlarla etkileşime geçmek için sunması gereken çok fazla potansiyel var (müşterilerinizi sadık müşteriye ve hatta marka tanıtımcılarına dönüştürmenin kolay bir yolundan bahsedin!).

Bu 11 Instagram pazarlama ipucu, Nike ve GE gibi sponsorlar aracılığıyla onu öldüren büyük harcama yapanlardan, aynı zamanda organik olarak aşağıdakileri kazanmış olan Localytics ve General Assembly gibi daha küçük oyunculardan bazı dersler alacak.

# 1: İşlem yapılabilir bir Instagram hashtag’i etrafında bir topluluk oluşturun
Bu stratejinin en güzel yanı, Twitter ve Pinterest gibi diğer sosyal ağlarda da kullanılabilmesidir, ancak Instagram’da çok iyi çalışır ve kitlenizin markanızla etkileşim kurmasını sağlamak için mükemmel bir yoldur.

Nike bunu kış kampanyası Seçin Kışın ile iyi yaptı. Boston kışları boyunca 10 derecelik hava koşullarında Charles Nehri’ni işleten çılgın bir koşucu ve çılgın insanlardan biri olarak, biraz önyargılı olabilirim, ama Nike bu kampanyayla gerçekten parktan çıkardı. Instagram, #runfree kampanyalarıyla bir harekete başlayabildiği için Nike’i tanıdı.

pazarlama için instagram hashtag’leri
Küçük markalar da hashtag kampanyalarından yararlanabilir. Örneğin Infatuation’ı ele alalım, 2009 yılında kurulan ve Instagram feed’imde arkadaşlarımın gıda resimlerinin üzerinde ünlü #EEEEEATS hashtag’lerini görmeye başlayana kadar farkında olmadığım şık bir restoran inceleme sitesi .

EEEEE’lerin neler olduğunu merak etmeye devam ettim. Neden beş E? Anlamadım… Bu hashtag’in Infatuation’daki çocuklar tarafından, sitelerine göre “yiyecek konusunda ciddi olan, ancak yiyecekleri çok ciddiye almayan herkes” için bir çevrimiçi gıda topluluğu oluşturmak için oluşturulduğunu anlayana kadar . Ve tüm haritadaki foodies için yaygın hashtag kullanılarak paylaşılan 8.417.214’den fazla gönderi ile saçma bir şekilde çalıştı.

pazarlamacılar için hashtag’ler
Bu hashtag neden bu kadar başarılı? Gıdaların ağız sulandıran endüstrisinde olmak acı vermez, ancak Infatuation aynı zamanda yazılarının etrafında aşağıdaki gibi ilgi çekici ve coğrafi hedefli içerikler oluşturur!

instagram pazarlama örnekleri
# 2: Markanızın değerlerini destekleyen iyi bir nedenle ortak olun
Ortaklıklarını takipçileriyle tanıtarak ve paylaşarak gönderilerine benzersiz bir yaklaşım gösteren birkaç markayı gözlemledim. Örneğin, salatalar, çorbalar ve fro-yo için en sevdiğim öğle yemeği yerlerinden biri olan SweetGreen, çiftçilerden ve güvenilir ortaklardan yerel ve organik kaynaklı malzemeler sunmaktan gurur duyuyor.

İş kararlarını bütün gün övebilirim , ancak özellikle kar amacı gütmeyen FoodCorps ile geliştirdikleri ilişki . FoodCorps’un misyonu , çocukların gıda söz konusu olduğunda daha sağlıklı seçimler yapmalarını sağlamak olduğundan, bu ortaklık SweetGreen’in sağlıklı yaşam değerleriyle sorunsuz bir şekilde uyum sağlar .

Aşağıdaki bu SweetGreen gram, FoodCorps ile ortaklıklarını güzel bir şekilde gösterir ve değerlerinin nasıl hizalandığını ve şirketlerinin neyi temsil ettiğini gösterir. Görev alakalı, iyi hazırlanmış ve aynı zamanda FoodCorps ve SweetGreen’in üzerinde çalıştığı inanılmaz şeyler hakkında farkındalık yaratıyor. Şirketinizin değerlerini tüketicilerinizle hizalayabiliyorsanız, bu altındır.

tatlı yeşil instagram
BONUS ipucu: Bir fotoğraf çekerken Instagram’ın karakter sınırları ile Twitter kadar katı olmadığını unutmayın, ancak bu, her yazının altına bir roman yazmanız gerektiği anlamına gelmez. Kısa, tatlı ve etkili bir yaklaşımla fotoğraflarınıza altyazı öneririm.

# 3: Markanızla alakalı kalırken takipçilerinizle bağlantı kurun
Her zaman hedef tüketicilerinizin zihninde düşünmek istiyorsunuz . Muhtemelen birkaç alıcı kişisi oluşturdunuz ve beslediğiniz olası satışların ve sevdiğiniz müşterilerin makyajı hakkında bir fikriniz var. Ama şimdi neden Instagram’da olduklarını düşünmeniz gerekiyor. Zamanı öldürmek için mi? Arkadaşlarıyla olanları görmek için? Çocuklarının neler yaptığını kontrol etmek için?

Finansal danışmanlık hizmetleri sattığınızı varsayalım ve müşterilerinizin spor arabaları sevdiğini ve popüler araba markalarını Instagram’da takip etme eğiliminde olduklarını belirledik. Tamam, mükemmel bir çözüm: süslü spor arabaların resimlerini gönderin! Sağ? Pek değil, sattığınız şeyle alakalı kalmanız gerekiyor, bu yüzden belki de çekici bir spor araba yayınlıyorsunuz, ancak “Bu şimşek hızlı beamer’ı satın almak istemez miydiniz? Daha iyi finansal kararlar almaya başlarsanız yapabilirsiniz! 30 dakikalık ücretsiz danışmanlık için bugün bizi arayın. ” Ve sonra bir süre araba göndermeyi bırakın çünkü pazarınızın spor araba sattığınızı düşünmesini istemiyorsunuz.

Harpoon bunu her zaman mizah, bira lezzetleri tarafından yapılan ya da ilham veren lezzetli görünümlü tarifler kullanarak ve mevsimsel lezzetlerini tanıtırken takipçileriyle nasıl bir ilişki içinde olduklarını göstermek için yılın zamanıyla alakalı kalarak iyi yapar. Örneğin, aşağıdaki yazı birkaç nedenden dolayı benzer. İlk olarak resimde sevimli bir yavru var (iyi görünümlü bir köpeğin şirketinden hoşlanmayan?), Köpeklerin yüzündeki ifade paha biçilmez ve altyazıyla mükemmel bir şekilde eşleşir ve biraları fotoğrafı güzel bir şekilde markalaştırır.

zıpkın-köpek-sonrası instagram-pazarlama
# 4: LÜTFEN fazla yayınlamayın
Bu ipucu oldukça açıklayıcıdır, ancak Instagram platformunda yeni olanlar için, aşırı yayınlamanın büyük bir insta-no-no olduğunu unutmayın!

İyi arkadaşımın tüm Facebook albümlerini ilk kez ne zaman kattığını ve sayfasına gönderdiğini hatırlıyorum, tüm yerlerden arkadaşlar ona rahatlamak için bağırıyorlar! Aynı anda birden fazla resim yayınlamak istiyorsanız, slayt gösterisi biçiminde birden fazla resim içeren bir atlıkarınca gramı oluşturmanıza izin veren Instagram’ın ( Şubat 2017’de piyasaya sürülen) albüm özelliğini kullanın . Bu şekilde, takipçilerinizin yayınlarını tıkamaz ve ömür boyu aboneliklerini iptal etmelerine neden olmazsınız.

CoSchedule tarafından yapılan bir araştırmaya göre , bir işletmenin günde Instagram’da yayınlaması için en uygun zaman 1-2’dir, ancak az ya da çok değildir. Ayrıca yayınlamak için en iyi zaman 8:00 – 9:00 arasında ve 2:00 arasında bulundu (bu yazı planlamak emin olun!). Sanırım bu insanlar sabahları yatakta beslemek kontrol etmek için daha fazla zaman var, hem de işe giderken (Umarım onlar sürüş sırasında değil!).

instagramda ne zaman yayınlanacak
# 5: Instagram’ınızı Her Yerde Tanıtın
Bu da biraz açıklayıcıdır, ancak bu kanalı diğer sosyal ağlarınızı yaptığınız gibi kullanmanız gerekir . Örneğin, ana sayfanızda veya ürün sayfalarınızda ziyaretçileri sosyal kanallarınıza bağlayan sosyal simgeler var mı? Bir Instagram simgesinin de eklenmesi gerekiyor.

instagram pazarlama aracı
Instagram Feed, feed’inizi doğrudan bir WordPress web sitesine yerleştirmenize izin verir

Instagram hesabınızı oluştururken, arkadaşlarınızı çekmek için önce Facebook ile bağlantı kurmalısınız, ancak bu sadece kanalınızı tanıtmanın başlangıcıdır. Sosyal ağlarınızda Instagram kampanyaları yürütmeli ve iş hashtag’inizi ve bir ilgili veya önemli olan pazarlama kampanyası yayınlanıyor.

Çalışanlarınızı, özellikle de olası satışlar ve müşterilerle sık iletişim kuranları e-posta imzalarında şirketinizin Instagramına bir bağlantı eklemeye zorlayın (ahem, teşvik edin). LinkedIn profilinize ve kartvizitinize Instagram tutamacınızın bir simgesini ekleyin. Instagram fotoğraflarınızı işletmenizin Twitter hesabına ve kişisel hesaplarınıza aktarın. Fırsatlar sınırsızdır, ancak Instagram’ınız cazip hale geldiğinde insanların önüne geçin ve takipçi tabanınızı oluşturmaya başlayın .

# 6: Markanızdaki güzelliği bulun (teklifleriniz çirkin olsa bile)
Bir çok B2B şirketi, Instagram’ı zaten işleri için kullanılamaz bir platform olarak dışladı – zihinleri yiyecek, bira veya kıyafet satmamaları; ürünleri ya çekici ya da soyut değil, bu yüzden neden bir fotoğraf paylaşım uygulaması kullanıyorlar?

Anlıyorum, belki yazılım satıyorsunuz, bu nedenle ürününüzün görüntüleri Instagram kitleniz için süper çekici değil. Acınızı hissediyorum, ancak Instagram’ı tamamen dışarda bırakırsanız sempatik olmayacağım – çünkü ürünlerinizin doğrudan fotoğraflarını sergilemeden markanızı oluşturmanın başka birçok yolu var!

wordstream şirketinde instagram
2017 tutulmasını izleyen WordStream çalışanlarının Instagram

Takipçilerinize, şirketinizin benzersiz kültürünün günlük hayatına bir göz atmak için ofiste veya çalışma ortamınızda fotoğraf çekin. Tüm işlerin omuzlarına düşmemesi için çalışanlarınızı dahil edin; örneğin şirketinizin tatil partisi için benzersiz bir hashtag oluşturun ve tüm çalışanlarınızın hashtag’i soire’de aldıkları resimlere eklemelerini sağlayın. Bu şekilde çalışanlar tarafından çekilen resimleri yeniden gönderebilir ve popüler hashtag’lerin etrafında vızıltı yaratabilirsiniz.

# 7: Instagram’ın sunduğu tüm araçları kullanın
Instagram’ın 2010’daki doğumundan bu yana, uygulamada iyi bir tempoda değişiklikler yapmaya devam ettiler (derin bir nefes alın, ancak bir Google algoritması güncelleme hızından bahsetmiyorum).

Fotoğraflarınızı güzelleştirmek, performansı izlemek ve değişikliklerin üstünde kalmak için Instagram’da yapabileceğiniz çok şey var. Favori Instagram araçlarımızdan bazılarının listesine göz atın ve uygulamada gezinirken aşağıdaki üç ipucunu izleyin:

Instagram’ın tüm filtrelerini, özel efektlerini ve düzenleme araçlarını tanıyın. En görsel açıdan etkileyici sonuç elde etmek için fotoğraflarınızı değiştirmenize yardımcı olması için yaratıcı ekibinizi kullanın. Ben şahsen, mesajlarımı aydınlatarak, doygunluğu ve kontrastı artırarak ve bazen gösterişli, bulanık bir arka plan oluşturmak için eğim kaydırma özelliğini kullanarak manuel olarak düzenlemeyi tercih etmeyi seviyorum. Tek kişilik bir grupsanız ve fotoğraf düzenleme konusunda yetenekli değilseniz , alternatif fikirler alın. En popüler filtrelerden bazıları Low-Fi, Valencia ve X-Pro II’dir.
Instagram, işletmelerin hesaplarının nasıl performans gösterdiğini daha iyi anlamalarına yardımcı olacak bir dizi iş aracına sahiptir. Instagram analitiği araçlar hesap izlenimler gibi açıklayıcı bilgi, erişim, profil görünümleri, web sitesi tıklama, çağrı tıklama ve e-posta tıklamaları içerir – reklam vermek ödüyorlar olsun veya olmasın bu özellik, tüm iş profilleri için kullanılabilir. Instagram kullanıcıları ayrıca cinsiyetlerini, yaş aralığını, en iyi yerleri ve takipçilerinizin en aktif olduğu haftanın günlerini ve saatlerini takip eden temelleri hakkında bilgi edinebilir.
instagram analizi
Fotoğraf veya videonun altındaki “Analizleri Görüntüle” yi tıklayarak belirli bir gönderi etrafında daha ayrıntılı bilgi edinmek de mümkündür. Buradaki bazı bilgiler, beğeni, gösterim, erişim, katılım, yorum ve kaydetme sayısını içerir.

instagram pazarlama kpis
Son olarak Insta-smart olarak kalın. Instagram genç, sıcak ve hızla büyüyor ve reklamverenlerin bugüne kadar gördüğü başarı ile platform sadece işletmelere yemek yapmaya devam edecek, çünkü bu şekilde para kazanacaklar. Instagram zaten sitelerinin işletme sahipleri ve pazarlamacılar için ayrılmış bir bölümü ile platformdaki işletmeleri desteklemek için çok şey yaptı. Oyunun önünde kalmak için Instagram For Business bloguna abone olmayı öneririm .
8: Başkalarından ilham alın
“Diğer şirketlerden fikir çalmak”: İlk işimdeki ilk yöneticimin ilham verici bir yol bloğuna çarptığımda bana verdiği tavsiyeydi. Instagram söz konusu olduğunda dahi bir tavsiye. Platformda çok fazla inanılmaz marka var ve hepsini takip etmelisiniz. Charity Water, GoPro, Starbucks, Adidas, Taco Bell, bu makalede listelenen tüm markaların yanı sıra alanınızdaki veya ilgili bir alandaki herkesi takip edin ve en iyi stratejilerini kendi benzersiz dönüşünüzle kopyalayın.

Diğer şirketleri taklit etmenin yanı sıra hayranlarınızı taklit edin. Göre Hızlı Şirketin Rachel Gillet, “2011 yılında Chobani markası Instagram, hayranlarının Yunan yoğurt kullanarak sanatsal kokteyllerinden fotoğraf göndermede bulundu katıldı önce bile keşfetti. Chobani hayranları, yoğurdu temel bir bileşen olarak sergilemek için #creationaday ve #chobani gibi hashtag’leri kullandılar, bu yüzden Chobani’nin hayranlarını yaratıcılıklarını piggyback ederek takip etmelerini sağladı. ”

instagram pazarlama ipuçları
9: Markanızla alakalı güzel deneyimler sergileyin
General Electric bu konuda bir profesyonel. Rüzgar türbinlerinin fotojenik olduğunu düşünmezsiniz, ancak aşağıdaki çarpıcı fotoğrafa bakın.

en iyi instagram pazarlama örnekleri
Instagram bloguna göre, “Şirketinizin dünyayı nasıl gördüğünü gösterin ve insanlar için anlamlı kılın.” Fotoğrafçı değil misiniz? Hepimiz Annie Leibovitz olamaz. Bunun yerine bir hashtag kampanyası başlatın (1. ipucuna bakın) ve hayranlarınızın yakaladığı fotoğrafları yayınlayın. Boston’daki WordStream ofisinde sık sık muhteşem bir gün batımı yakalarız – bu harika bir Instagram hesabı için başka bir kolay kazanç .

# 10: Instagram takipinizi büyütmek için başkalarıyla etkileşime geçin
Instagram hesabınızı tanıtmak, ilgi çekici, kaliteli görüntüler yayınlamak, vızıltı oluşturmak için hashtag’leri kullanmak ve başkalarından ilham almak hakkında çok konuştum , ancak süreçteki başka bir kritik adım, takipçilerinizle ve sizi takip etmek istediğiniz kişilerle etkileşim kurmak .

Zaten takip etmeye değer içerik yayınlıyorsanız, başkalarını beğenmeye, yorum yapmaya ve takip etmeye başlayın. TINT CEO’su Tim Sae Koo , “İnsanların gönderilerinizle etkileşime girmesini beklerseniz , aynı şeyi beklerler” diyor . “Ne kadar aktif olursanız, kullanıcı adınız / hesabınız sahibine ve sahibinin takipçilerine o kadar açık olur.” Bu yüzden popüler hashtag’leri arayın ve uzak durun! Orijinaline kredi verirken kişilerin yayınlarına ve #regram resimlerine ücretsiz yorumlar yazın.

Protip: Hedeflediğiniz hesaplar yeni bir yayını paylaştığında bildirim almayı tercih edebilirsiniz, böylece hemen onunla etkileşime geçebilirsiniz!

instagram pazarlama fikirleri
# 11: Takipçilere İç Görünüş Vermek İçin Hikayeler Kullanın
Yazının başında söylediğim gibi: Instagram’ın aktif kullanıcı tabanının yarısı her gün Hikayelerle etkileşime giriyor.

Bunun üzerine, Ocak 2019’da yapılan bir Facebook çalışması , Instagram kullanıcılarının% 66’sının bunun tüketiciler ve markalar arasındaki etkileşim için iyi bir platform olduğunu düşündüğünü buldu.

Paket servisi: takipçilerinize eğlenceli, sahne arkası işinizin nasıl yürüdüğüne bakmak için Instagram Hikayelerinden yararlanabilirsiniz.

Sevdiğiniz bir markayı düşünün. Belki Doritos gibi bir gıda markası veya MVMT gibi bir kol saati markasıdır. Seçtiğiniz markayla bağlantı kurmanın, çalışanlarının belirli bir günde neler yaptıklarına özel bir göz atmaktan daha iyi bir yol düşünebilir misiniz?

instagram-pazarlama-kamera arkası-hikayeleri
Biri için yapamam. Bu, hedef tüketiciniz gibi düşünmenin pazarlama stratejinizi bilgilendirdiği bir duruma iyi bir örnektir.

Örneğin WordStream’i ele alalım. Küçük işletme sahiplerinin çevrimiçi reklamcılık hakkında bir şeyler öğrenmeleri gerektiğinde başvurabilecekleri bir marka geliştirmek için (blogumuz aracılığıyla, web seminerleri aracılığıyla ve WordStream Live aracılığıyla ) çok çalıştık.

Okurlarımız, izleyicilerimiz ve katılımcılarımızla oluşturduğumuz güven miktarı göz önüne alındığında, birçoğunun bizim hakkımızda insanlar olarak biraz daha fazla bilgi sahibi olmakla ilgileneceği sonucu çıkar .

Bu yüzden çalışanların spotlight blog yayınlarını çalıştırıyoruz ve bu yüzden BTS içeriğini sağlamak için Stories’i kullanmak Instagram pazarlama taktiği için bir emin.

Bu tavsiyelerin sizi Instagram’da koşmaya başlaması gerekir, bu yüzden iPhone’unuzu cebinizden çıkarın ve her fırsatta fotoğraf çekmeye başlayın!

Merak ediyorum…

İşletmenizi pazarlamak için Instagram’ı denediniz mi? Instagram analizlerinizi kontrol etmeye bağımlı mısınız ?

Öyleyse, kitlenizle en iyi yankıları neler buluyorsunuz?

Aşağıdaki deneyimlerinizi anlatın!

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Dilerseniz Çerez-Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz. Kabul Gizlilik Politikasını Oku