Yeniden Pazarlama Remarketing Nedir ?

Yeniden pazarlama , Google Adwords ve Facebook Reklamları tarafından, sitelerin bir web sitesinde daha önce ziyaret etmiş veya belirli bir işlem gerçekleştirmiş kullanıcılara özelleştirilmiş reklamlar göstermesini sağlayan bir dizi taktiktir. Bu uygulamaya atıfta bulunmak için “ yeniden hedefleme ” veya “ davranışsal yeniden hedefleme ” (davranışa dayalı segmentasyon) terimlerini bulmak normaldir .

Kesinlikle bir yeniden pazarlama stratejisinin parçası olmalısınız. Gelecek tatil belgenize uçuş aradıktan sonra, sosyal ağlarda geziler için indirimli fiyat teklifleriyle nasıl benzer reklamlar aldığınızı fark ettiniz mi? Ya da, e-ticaret alışveriş sepetinizde bekleyen bir ürünü bıraktıktan sonra, satın almayı kapatmanızı teşvik etmek için ek indirimler içeren reklamlar almaya başlarsınız?

Yeniden pazarlamanın amacı, dönüşüm olasılıklarını artırmayı amaçlayan, İnternet aramalarınızdaki davranışlarınız tarafından yansıtılan ilgi alanlarına ve ihtiyaçlara uyan mesajları göstermektir.

Yeniden pazarlamanın avantajları nelerdir?
Yeniden pazarlama, % 130’un üzerinde bir YG’ye ulaşabilir ve bu da onu en etkili dijital pazarlama stratejilerinden biri haline getirir. Temel olarak, ana avantajları:

Segmentasyon: Bir yeniden pazarlama kampanyasındaki reklamlar, yalnızca ürünle ilgili gerçek ilgi gösterdikleri için yalnızca nitelikli potansiyel müşterilere gösterilir.
Özelleştirme: Kullanıcılar tarafından görülen reklamlar, daha önce İnternet’te aradıkları reklamlarla tam olarak eşleşir; bu nedenle invaziv olmazlar.
Dönüşüm: İnternet kullanıcılarının neredeyse yarısının bir satın alma kararı vermeden önce 4 farklı siteyi ziyaret ettiği tahmin edilmektedir. Sizinki bu sitelerden biriyse, yeniden pazarlama, potansiyel müşterinin satın alması ve satın alması için gereken mükemmel teklifle birlikte sahnede tekrar görünmenize olanak tanır.
Trafik: Daha önce söylenen her şeyin yanı sıra, yeniden pazarlama kampanyaları web sitenizin SEO için çok uygun olabilir, sitenize trafik yönlendirme yararını paylaşır.
Daha fazla bilgi edinin: Google Adwords Yeniden Pazarlaması YG’nizi nasıl artırabilir?

Google Görüntülü Reklam Ağı
Yeniden hedefleme kampanyaları, Google Görüntülü Reklam Ağı adı verilen bir kampanyada çalışır . Bu ağ, tüm Google uygulamaları (Gmail ve YouTube gibi) dahil olmak üzere iki milyondan fazla site ve Mobil Uygulama tarafından oluşturulmuştur .

Google’a göre, görüntülü reklam ağı internet kullanıcılarının% 90’ına ulaşıyor . Bununla birlikte, uzmanlar , daha büyük ve daha iyi bir kapsam elde etmek için benzer şekilde çalışan bir yeniden pazarlama kampanyası için birleştirilmiş AdWords stratejisi artı Facebook Reklamları kullanmanızı önerir .

Yeniden pazarlama listeleri nedir?
Bu listeler, yeniden pazarlama kampanyaları için hedef kullanıcıların veritabanlarıdır . Bir potansiyel müşteri sitenize ulaştığında veya bir bölümü ziyaret etme veya alışveriş sepetine bir öğe ekleme gibi bir işlem gerçekleştirdiğinde, bir çerez ilgili kullanıcıyı işaretler ve ilgili kullanıcıyı yeniden pazarlama listesine ekler.

Bu izleme çerezlerini oluşturmak için Adwords’ten yeniden pazarlama etiketini almanız ve web sitesi sayfalarınızın HTML koduna yapıştırmanız gerekir.

AdWords’te oluşturulan her liste, hangi yeniden pazarlama etiketlerine bağlı olduğunu, kullanıcıların ne kadar süreyle üye kalacağını ve reklamların ne sıklıkta gösterileceğini göstermenize olanak tanır. Adwords tarafından izin verilen en uzun üyelik 540 gündür.

Adwords yeniden pazarlama listelerinin yalnızca 100’den fazla aylık ziyaret aldığınızda etkinleştirildiğinden bahsetmek önemlidir.

Yeniden pazarlama kampanyaları nasıl oluşturulur?
Bir yeniden pazarlama kampanyası, belirli bir liste için bir dizi özel reklam oluşturmayı içerir. Bu reklamlar, diğer AdWords veya Facebook Reklam kampanyaları kadar özelleştirilebilir ve örneğin aşağıdakilere odaklanabilir:

Kullanıcının ilgilendiğini gösteren aynı ürün gösteriliyor.
Benzer bir ürün gösteriliyor.
Halihazırda bir şey satın alan bir kullanıcıya yeni bir ürün serisi gösteriliyor.
Kullanıcıları zaten ilgi duydukları bir satın alma işlemi yapmaya teşvik etmek için pop-up satış promosyonu gösteriliyor.
yeniden pazarlama – ejemplo

Yeniden pazarlamanın dezavantajları
Dijital işlerde yaygın olarak kullanılan bir strateji olmasına rağmen, yeniden pazarlama, bilmeniz gereken bazı dezavantajlardan arınmış değildir:

Yeniden pazarlamanın çoğu kullanıcının zaten deneyimlemek için alışkın olduğu bir şey olmasına rağmen, bazıları bunu gizliliklerine istila edebilir ve bunu kullanan markalara öfkelenebilir.
Birçok kullanıcı , yeniden pazarlama reklamlarının ekranda görünmesini engelleyen Adblock gibi reklam engelleyicilere güvenir .
Bir yeniden pazarlama kampanyasıyla ilgili yardıma mı ihtiyacınız var?
Burada en Workana birkaç serbest uzmanları ile bağlanabilir, deneyimli Google Adwords Uzmanları ve Sosyal Network Advertising Uzmanlar küçük veya büyük projeler için konulmaya talip.

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Dilerseniz Çerez-Gizlilik Politikamızı inceleyebilirsiniz. Kabul Gizlilik Politikasını Oku